ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

زوتای در کرمان؛ معرفی کوپا توربو T210 در نمایشگاه تهران توسط ریگان خودرو

پیش از شروع نمایشگاه خودرو تهران، بر اساس تصاویر لو رفته از سوله ریگان خودرو، پیشبینی می شد این شرکت با نمایندگانی از برند های هاتای و چانگ فنگ در شهر آفتاب حضور یابد. با ...

آرمین نعم الحبیب
نوشته شده توسط آرمین نعم الحبیب | ۸ آذر ۱۳۹۶ | ۱۰:۵۴

پیش از شروع نمایشگاه خودرو تهران، بر اساس تصاویر لو رفته از سوله ریگان خودرو، پیشبینی می شد این شرکت با نمایندگانی از برند های هاتای و چانگ فنگ در شهر آفتاب حضور یابد. با آغاز نمایشگاه اما تمام این شایعات نادرست از آب درآمدند.

دو کراس اووری که ریگان خودرو برای غرفه اش در نظر گرفته، شباهت زیادی به سراب دارند. اگر به میزان کافی از غرفه دور باشید احتمالا خیال خواهید کرد این شرکت هم فولکس واگن تیگوان را برای عرضه تدارک دیده؛ اما اینطور نیست!

این خودروها با نام کوپا توربو T210 در واقع محصولی از زوتای (Zotye) چین هستند. شاید نام این کمپانی چندان به گوشتان آشنا نباشد، اما جالب است بدانید خودروی آریو که توسط سایپا مونتاژ می شود، در اصل یکی از تولیدات این کمپانی است. T210 هنوز در کشور مادر به مرحله فروش و عرضه نرسیده اما تصاویر و اطلاعات محدودی از آن در سایت های خبری چینی یافت می شود.

این خودرو فعلا با نام T600 کوپه در چین شناخته می شود و دو برادر به نام های T600 و T600 اسپرت دارد که از لحاظ ظاهری کمی با یکدیگر متفاوتند. T210 جدیدترین محصول برند زوتای بوده و نسخه تولیدی کانسپت T600s به شمار می رود.

بر اساس شنیده ها این خودرو با یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با 155 اسب بخار قدرت و 210 نیوتن متر گشتاور راهی میدان خواهد شد. از امکانات ایمنی و رفاهی این شاسی بلند چینی می توان به 6 کیسه هوا، ترمز ABS و EBD، فرمان برقی، سنسور نور، سنسور باران و نمایشگر باد لاستیک اشاره کرد.

طبق صحبت های امیر پارسیان، مدیر فنی و مهندسی ریگان خودرو، T210 علاوه بر ایران در کشورهای مانند روسیه، مصر و اوکراین هم عرضه می شود. وی در ادامه نوید راه اندازی خط تولید این خودرو ظرف مدت 6 ماه را داده و عنوان کرد که در این مدت مدل مذکور به صورت ckd مونتاژ می شود. بهمن ماه امسال، پیش فروش این خودرو با قیمت تقریبی بین 108 تا 110 میلیون تومان با موعد تحویل اسفند 1396 آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Javad Ayati
    Javad Ayati | ۸ آذر ۱۳۹۶

    پورش ماکان و فولکس واگن تیگوان با هم دیگه ترکیب شدن این از کار در اومده

مطالب پیشنهادی