ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسنپ در شمال ایران فعال شد

سامانه هوشمند حمل‌ونقل اسنپ فعالیت خود را در شمال کشور آغاز کرد و چهار شهر بابل، ساری، قائمشهر و رشت مناطق برگزیده‌ای هستند که فعلا این سامانه قصد فعالیت در آنها را دارد. به این ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۸ آذر ۱۳۹۶ | ۱۷:۱۶

سامانه هوشمند حمل‌ونقل اسنپ فعالیت خود را در شمال کشور آغاز کرد و چهار شهر بابل، ساری، قائمشهر و رشت مناطق برگزیده‌ای هستند که فعلا این سامانه قصد فعالیت در آنها را دارد. به این ترتیب اکنون اسنپ خدمات‌ خود را به ساکنان بخش‌هایی از مازندران و مرکز گیلان ارائه می‌دهد. خدمت‌رسانی اسنپ در این چهار شهر گستره فعالیت این شرکت را به 12 شهر ایران افزایش می‌دهد.

اخیرا اسنپ تغییرات گسترده‌ای را در سامانه خود ترتیب داده و در کنار این تغییرات که برای ایمن‌تر شدن سفرهای این سامانه صورت گرفته، حیطه فعالیت خود را نیز در سرتاسر کشور گسترش داده است.

در حال حاضر این سامانه احراز و تایید هویت رانندگان در سه مرحله انجام و از آنها گواهی سوپیشینه دریافت می‌شود. اکنون حساب کاربری تمام رانندگانی که به ناوگان این سامانه می‌پیوندند دارای عکس است. همچنین در سفر با اسنپ امکان نمایش زنده خودرو روی نقشه، دریافت و اشتراک‌گذاری اطلاعات سفر با دیگران، پرداخت آنلاین یا نقدی هزینه سفر و صرفه‌جویی در وقت و هزینه برای مسافران در نظر گرفته شده است و کاربران می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز با پشتیبانی این سامانه در ارتباط باشند.

گفتنیست در حال حاضر استان مازندران در کشور تنها استانی است که اسنپ در دو شهر آن فعالیت دارد و این مسئله می‌تواند سرآغاز مرحله جدیدی برای فعالیت این سامانه در ابعاد تمام یک استان باشد.

در ضمن اگر ساکن شهرهای بابل، ساری، قائمشهر و رشت هستید، هدیه‌ای برای اولین سفر کاربران خطه سرسبز شمالی کشورمان در نظر گرفته شده که با استفاده از کد تخفیف shomal-salam تا سقف ۱۰هزار تومان از هزینه سفر کاهش می‌یابد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه "راهنمای اسنپ در شمال" مراجعه کنید.

اسنپ در حالی مشغول افزایش فعالیت خود در شهرهای بیشتری از ایران است که تاکسی اینترنتی روسی به نام «ماکسیم» وعده آغاز فعالیت خود را در اواسط دی ماه داده و آنطور که مدیرعاملش «حمید بذرگر» در مصاحبه با دیجیاتو عنوان کرده، تصمیم دارد در تمام ایران به شکل یکپارچه فعالیت خود را آغاز کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • sadegh710
    sadegh710 | ۹ آذر ۱۳۹۶

    قیمتاش افتضاحهه واسه راننده ها!!!

  • Mohammad Mehdi
    Mohammad Mehdi | ۸ آذر ۱۳۹۶

    در ساری که راننده را از خیابان جذب کردن مثل روش قدیمی که قرار بود دیگه اینطور نباشه

  • آرمان قلیچی زاده
    آرمان قلیچی زاده | ۸ آذر ۱۳۹۶

    واقعا استفاده از این سرویس های تاکسی اینترنتی مثل اسنپ اشتباه بزرگیه. چون متهم شدن به جاسوسی از کاربران استفاده کننده از نرم افزار اون ها. به طور مثال اگه ویز روی گوشیتون نصب شده باشه، پیغامی میده برای ارائه خدمات این برنامه رو حذف کنین.

    • Ali.T
      Ali.T | ۸ آذر ۱۳۹۶

      خدا هوش بده
      پس شما که اینطوری واتس اپ تلگرام زاپیا شِیریت کافه بازار و پلی استور و... رو حذف کن. دیگه خیلیم عشق امنیت هستی کلا سیستم عامل رو حذف کن.

      • Sarah
        Sarah | ۸ آذر ۱۳۹۶

        داره راست میگه . اسنپ جاسوس افزاره . مثل اینکه خوشت میاد چاپیده بشی ؟

        لیست نرم افزار ها ی نصب شده رو صاف میده دست حکومت . کافه بازار و نرم افزار های شرکت های آدم فروش ایرانی ، لایق گوشی موبایل من نیستن .

مطالب پیشنهادی