ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

چگونه لیست تمام اپلیکیشن هایی که از گوگل پلی دانلود کرده ایم را ببینیم؟

اگر یک تلفن هوشمند دارید، احتمالا تاکنون اپلیکیشن های زیادی را روی آن نصب و پاک کرده اید. برنامه هایی که ممکن است حتی بعضی از آن ها را به یاد نیاورید. در فروشگاه پلی ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۸ آذر ۱۳۹۶ | ۲۰:۰۰

اگر یک تلفن هوشمند دارید، احتمالا تاکنون اپلیکیشن های زیادی را روی آن نصب و پاک کرده اید. برنامه هایی که ممکن است حتی بعضی از آن ها را به یاد نیاورید. در فروشگاه پلی استور قابلیتی وجود دارد که به کمکش می توانید لیست تمام اپلیکیشن هایی که با اکانت گوگل پلی خود دانلود کرده اید را ببینید.

چه آن هایی که با اولین موبایل اندرویدی زندگی تان گرفته اید و چه برنامه هایی که در پرچمدارهای امروزی نصب کرده اید. برای شروع ابتدا باید فروشگاه گوگل پلی را باز کنید. سپس از طریق سه خط سمت چپ بالا، منوی برنامه را بالا آورده و حالا روی My Apps & Games کلیک کنید.

در صفحه باز شده سه گزینه Updates ،Installed و Library را باید ببینید. البته اگر نسخه بتا اپلیکیشنی را دانلود کرده اید باشید، یک گزینه دیگر به اسم Beta نیز به این قسمت اضافه می شود که مربوط به ورژن آزمایشی برنامه ها است. حالا  سربرگ Library را انتخاب کنید تا لیست اپلیکیشن هایی که قبلا دانلود کرده بودید به نمایش در بیاید.

به صورت پیش فرض، Library برنامه هایی که قبلا نصب کرده اید و حالا روی موبایل تان نیست را نشان می دهد که البته طبیعی هم است. چون در منوی کناری [Installed] می توانید لیست برنامه های نصب شده را ببینید. در اینجا دو نکته وجود دارد که معمولا خیلی ها به آن توجه نمی کنند.

یکی از آن ها چگونگی نمایش اپلیکیشن ها است؛ می توانید به ترتیب تاریخ نصب یا حروف الفا اپ ها را طبقه بندی کنید. در حالت کلی این قسمت روی آخرین برنامه های نصب شده یا همان Recent قرار داشته و اگر می خواهید تغییرش دهید باید از آیکون سه خط که سمت راست بالا وجود دارد کمک بگیرید.

همچنین قابلیت حذف هر کدام از برنامه های لیست را که خواستید نیز دارید. برای این منظور، آیکون ضربدری که رو به روی هر برنامه هست را با انگشت خود فشار دهید. اگر هم یکی از برنامه ها پولی باشد، باز با حذف کردن آن می توانید نصبش کنید و احتیاجی به پرداخت دوباره پول نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • pouriya.m&m
    pouriya.m&m | ۹ آذر ۱۳۹۶

    داداش اگه برنامه های سیستمی رو پاک کردی گوشیت دیگه بوت نمیشه و باید رام گوشیتو دانلود کنی و فلش بزنی .....خواستم بگم که بدونی هر چیزیو پاک نکنی

  • omid hedayatnej
    omid hedayatnej | ۸ آذر ۱۳۹۶

    اگه روشی هست که برنامه های خود گوشی رو پاک کرد لطفا بگین واقعا برنامه های بی کاربرد زیادی هست .

    • امین بیگ‌زاده
      امین بیگ‌زاده | ۸ آذر ۱۳۹۶

      سلام، می تونید از اپلیکیشن های مخصوص این کار کمک بگیرید:

      http://dgto.ir/12b

    • brzum
      brzum | ۸ آذر ۱۳۹۶

      دو مدل برنامه سیستمی هست تو گوشی یک مدل اونایی که از منوی تنظیمات گرینه اپس می‌شه دیزیبل یا غیرفعال کرد که راحت غیر فعال می‌کنی یک مدل هم هست که دیزیبل نمیشه که گوشیت فقط باید گوشیت روت باسه بعد با نرم افزارهای روت پاک کنی. فقط همه چی و موقع روت پاک نکن بدون چی و پاک می کنی ممکنه گوشیت کلا دیگه بدرد نخوره

    • HasanHoseinPoor
      HasanHoseinPoor | ۹ آذر ۱۳۹۶

      غیر فعال کن از لیست حذف میشن

مطالب پیشنهادی