ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت پردیس 500 هکتاری خود را بازسازی می کند

مسئولان مایکروسافت به دنبال بازسازی مقر این کمپانی در ردموند هستند که 5 تا 7 سال طول کشیده و فضای کافی برای فعالیت 55 هزار نفر را فراهم می کند. «برد اسمیت»، مدیر و نماینده قانونی ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۸ آذر ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۷

مسئولان مایکروسافت به دنبال بازسازی مقر این کمپانی در ردموند هستند که 5 تا 7 سال طول کشیده و فضای کافی برای فعالیت 55 هزار نفر را فراهم می کند.

«برد اسمیت»، مدیر و نماینده قانونی مایکروسافت روز گذشته در وبلاگ رسمی این کمپانی اعلام کرد:

در دوره ای که محیط کار بهتر یک مزیت به حساب می آید و بسیاری از شرکت ها به دنبال گسترش فضای کاری خود هستند، پردیس 500 هکتاری ما در ردموند واشنگتن یک دارایی منحصر بفرد به شمار می رود.

در این پروژه 6.7 میلیون فوت مربع از این پردیس بازسازی شده و 18 ساختمان جدید به مجموعه فعلی اضافه می شود. علاوه بر این 150 میلیون دلار نیز در زمینه های بهبود حمل و نقل، اماکن عمومی، میادین ورزشی و فضای سبز هزینه خواهد شد. اسمیت در این باره افزوده است:

پس از پایان پروژه، پردیس اصلی ما مشتمل بر 137 ساختمان بوده و  فضای کاری مدرنی را برای فعالیت 47 هزار نفر فراهم خواهد کرد. علاوه بر این محیط کافی برای افزایش نیروی انسانی تا 8 هزار نفر دیگر نیز وجود خواهد داشت.

تغییرات پیش بینی شده مراکز فروشگاهی و زمین های فوتبال و کریکت را هم شامل شده و پس از تکمیل پروژه امکان استفاده از آنها برای ساکنین مناطق مجاور نیز وجود خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی