ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپ Icon Pack Mixer؛ گلچینی از بهترین آیکن ها بسازید

از بین صدها اپلیکیشن شبیه به هم با ایده های تکراری، همیشه محصولاتی هستند که به خاطر یک ایده نو یا دست گذاشتن روی سوژه ای که تا کنون به ذهن کسی نرسیده در میان ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۸ آذر ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

از بین صدها اپلیکیشن شبیه به هم با ایده های تکراری، همیشه محصولاتی هستند که به خاطر یک ایده نو یا دست گذاشتن روی سوژه ای که تا کنون به ذهن کسی نرسیده در میان کاربران مطرح می شوند.

Icon Pack Mixer از این دست اپلیکیشن هاست؛ یک ابزار کارآمد اندرویدی که چشمه دیگری از امکانات شخصی سازی فوق العاده این سیستم عامل را به نمایش می گذارد. همانطور که از نامش پیداست، Icon Pack Mixer برای انجام وظیفه ساده ای طراحی شده: این که تمام پکیج های آیکن را با هم ترکیب کرده و از آن ها یک پکیج جدید بسازد.

اگر به نصب پکیج های آیکن علاقه مند باشید، احتمالا برایتان پیش آمده که از هر پکیج فقط چند مورد از آیکن ها را دوست داشته اید و بقیه نظرتان را جلب نکرده اند. Icon Pack Mixer کاربرد اصلی اش را اینجا نمایش می دهد.

با ورود به این اپ، تمام پکیج های آیکنی که نصب کرده اید به طور منظم و بسته به اپلیکیشن در منوی اصلی بارگذاری می شوند. به عنوان مثال، تمام آیکن های شخص ثالث اینستاگرام یا تلگرام در یک ردیف قرار می گیرند.

حالا می توانید از بین تمام آیکن های صفحه، مواردی که می پسندید را از پکیج های مختلف گلچین کرده و در قالب یک پکیج جدید از Icon Pack Mixer تحویل بگیرید. اپلیکیشن می تواند پکیج را به صورت فایل apk یا صرفا لوگوها را در فرمت png در اختیارتان قرار بدهد.

بعد از ساخت پکیج گلچین شده هم طبیعتا قادرید که با یک اشاره، آن را جایگزین آیکن های فعلی سیستم عامل کنید. به غیر از این، امکان اشتراک گذاری پکیج منحصر به فردتان با دیگران را هم دارید.

Icon Pack Mixer با همین ایده ساده، زحمت جمع آوری دستی آیکن ها را از دوش تان بر می دارد و شرایطی فراهم می کند که بتوانید بر شخصی سازی سیستم عامل تسلط بیشتری داشته باشید. نکته خوب این که بعد از ترکیب پکیج ها، می توانید آن ها را به محصول دیگر توسعه دهنده این اپ یعنی Adapticons منتقل کرده و روی تک تک آیکن ها به طور مجزا کار کنید.

Icon Pack Mixer به طور رایگان منتشر شده و برای استفاده به اندروید 5.0 به بالا احتیاج دارد. نسخه فعلی اپ گاهی اوقات در بارگذاری پکیج ها به مشکل می خورد، اما مشکلات آنقدر زیاد نیستند که نتوانید از تجربه میکس کردن آیکن ها با آن لذت ببرید.

دانلود از گوگل پلی 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ajamali95
    ajamali95 | ۸ آذر ۱۳۹۶

    براى اين برنامه نياز به نصب لانچر هست يا ميشه روى رابط كاربرى گوشى هم استفاده كرد؟

    • امین بیگ‌زاده
      امین بیگ‌زاده | ۸ آذر ۱۳۹۶

      سلام، نیازی به نصب لانچر نیست.

مطالب پیشنهادی