ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل برای رفع مشکل macOS High Sierra آپدیت جدیدی منتشر کرد

اپل ساعاتی پیش آپدیت جدیدی برای سیستم عامل کامپیوترهای خود منتشر کرد تا مشکل امنیتی افشا شده روز گذشته را برطرف کند. این آپدیت که تحت عنوان Security Update 2017--001 شناخته می شود به سراغ ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۹ آذر ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

اپل ساعاتی پیش آپدیت جدیدی برای سیستم عامل کامپیوترهای خود منتشر کرد تا مشکل امنیتی افشا شده روز گذشته را برطرف کند. این آپدیت که تحت عنوان Security Update 2017--001 شناخته می شود به سراغ آسیب پذیری ای رفته که به ادمین اجازه دسترسی به مک را می دهد آن هم بدون نیاز به هیچ گونه پسووردی.

مهندسین کوپرتینویی از دارندگان مک درخواست کرده اند که هر چه سریع تر این آپدیت را نصب کنند و اگر شما در حال حاضر یکی از کامپیوترهای اپل را در اختیار دارید بهتر است این توصیه را جدی بگیرید. گفته شده که به زودی این آپدیت به صورت اجباری روی همه سیستم ها نصب خواهد شد حتی اگر دارنده اقدامی در این راستا نکند.

در بیانیه خبری منتشر شده از سوی اپل با بیانی کم سابقه آمده: «امنیت یک اولویت بالا برای هر محصول اپل به حساب می آید و متاسفانه ما در ارائه این نسخه از macOS لغزش کردیم. ما عمیقا از این مشکل متاسفیم و از همه کاربران مک پوزش می خواهیم، هم برای عرضه macOS با این آسیب پذیری و هم به خاطر ایجاد نگرانی برایشان. مشتریان ما شایسته بهتر از این هستند. ما پروسه توسعه خود را بازرسی می کنیم تا از بروز دوباره چنین مشکلاتی پیشگیری کنیم.»

برای اطمینان از اینکه چنین مشکلی دامن گیر مک شما نشود، همین حالا اپ استور را باز و آپدیت را دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • mohammad ghorbani
    mohammad ghorbani | ۹ آذر ۱۳۹۶

    این باگ اصلا برای ورژن من ۱۰.۱۲.۶ که نبود. یعنی دسترسی سوپر یوزر root به روش گفته شده فعال نشد. به نظرم دروغ آخر ساله.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی