ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

توییتر ترامپ
تکنولوژی

هویت فردی که اکانت توییتر دونالد ترامپ را غیرفعال کرد مشخص شد

در دومین روز از ماه نوامبر بود که یکی از کارمندان توییتر، حساب دونالد ترامپ، رییس جمهور ایالات متحده را در این شبکه اجتماعی موقتاً غیرفعال کرد. بعد از انتشار گزارش هایی درباره اتفاقی بودن ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۹ آذر ۱۳۹۶ | ۱۸:۱۵

در دومین روز از ماه نوامبر بود که یکی از کارمندان توییتر، حساب دونالد ترامپ، رییس جمهور ایالات متحده را در این شبکه اجتماعی موقتاً غیرفعال کرد. بعد از انتشار گزارش هایی درباره اتفاقی بودن این ماجرا، توییتر اعلام کرد که این حرکت توسط یکی از پیمانکاران توییتر در آخرین روز کاری اش انجام شده است.

در حالی که از آن روز، خبرنگاران در حال جستجو برای کشف هویت این کارمند بوده اند، وی به تازگی هویت خود را فاش کرده است. وی یک شهروند آلمانی و ترک تبار به نام باهتیار دوییساک است که از طرف شرکتی به نام Pro Unlimited در حال همکاری با توییتر بوده.

دوییساک در مصاحبه اخیر خود می گوید که این حرکت «یک اشتباه» بوده است و هیچوقت فکرش را نمی کرده که اکانت دونالد ترامپ واقعاً غیرفعال شود. او غیرفعال سازی اکانت رییس جمهور آمریکا را را پیامد زنجیره ای از اتفاقات در آخرین روز کاری خود می داند. «من زمان شلوغی را در آمریکا سپری می کردم. بعضی از اوقات خسته بودم. و هرکسی می تواند اشتباه کند. من اشتباه کردم.»

دوییساک می گوید که در آخرین روز کاری اش، اکانت ترامپ به خاطر بدرفتاری گزارش شده بود. وی سپس به عنوان حرکت نمادین پایانی خود در سِمَت یکی از کارمندان توییتر، تصمیم گرفت اکانت را غیرفعال کند، کامپیوترش را خاموش کند و از ساختمان خارج شود. دوییساک هیچ اطلاعات بیشتری درباره این موضوع منتشر نکرده است اما می گوید باورش نمی شد که اکانت ترامپ واقعاً غیرفعال شود.

دوییساک از این که توسط پلیس فدرال آمریکا مورد بازخواست قرار گرفته تعجب کرده و امیدوار است که بتواند یک زندگی عادی داشته باشد. کارمند خاطی توییتر می گوید در آینده نزدیک برنامه ای برای همکاری با این کمپانی ندارد، اما می گوید که «من عاشق توییتر و عاشق آمریکا هستم».

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hosss021
    hosss021 | ۹ آذر ۱۳۹۶

    فکرشو بکنید ایران همچین اتفاقی بی افته . طرف به جرم غیر فعال کردن به دوبار قصاص و ابد و یک روز متهم میکنند !!!

مطالب پیشنهادی