ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل اپلیکیشن Datally را برای کاهش مصرف اینترنت موبایل معرفی کرد

تاکنون چندبار برای تان پیش آمده که هنگام وب گردی یا استفاده از اپلیکیشن های آنلاین، دیتای موبایل تان به صورت ناگهانی به اتمام برسد؟ گوگل به تازگی اپلیکیشنی را در پلی استور منتشر کرده ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۹ آذر ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

تاکنون چندبار برای تان پیش آمده که هنگام وب گردی یا استفاده از اپلیکیشن های آنلاین، دیتای موبایل تان به صورت ناگهانی به اتمام برسد؟ گوگل به تازگی اپلیکیشنی را در پلی استور منتشر کرده تا به کمکش کاربران بتوانند مدیریت بهتری روی مصرف دیتا موبایل خود داشته باشند.

Datally امروز به عرضه جهانی رسید و برای تجربه اش نیازمند اندروید 5 و بالاتر هستید

با توجه به اطلاعات به دست آمده، این اپ Datally نام داشته و اپلیکیشن هایی که بیشترین مصرف دیتا دارند را نشان می دهد. در واقع هدف گوگل این است تا با ارائه گزارشاتی از مصرف اینترنت موبایل، کاربر را در مدیریت بهتر دیتا راهنمایی کند. این گزارشات هم می توانند به صورت ساعتی، روزانه، هفتگی یا ماهیانه باشند.

بنابراین اگر برنامه را اجرا کرده و Data Saver را فعال کنید، مصرف پس زمینه دیتا قطع شده و میزان مصرف اینترنت هر کدام از برنامه ها محاسبه می شود. اگر دیدید برنامه ای بیش از اندازه از دیتا استفاده می کند، می توانید مصرف اینترنت آن را غیرفعال کنید.

البته مزیت های Datally فقط به این ویژگی محدود نشده و برنامه وای فای های عمومی نزدیک را نیز به کاربر نشان می دهد. بد نیست بدانید Datally ابتدا به صورت آزمایشی برای فیلپیشن منتشر شد و با توجه به ادعای گوگل، کاربران با این برنامه توانستند بیش از 30 درصد در مصرف دیتا صرفه جویی کنند. اگر نتوانستید برنامه را از گوگل پلی دانلود کنید، می توانید از این لینک کمکی استفاده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • جوادی
    جوادی | ۹ آذر ۱۳۹۶

    لینک بدین نمیشه دانلود کرد?

  • alvand
    alvand | ۹ آذر ۱۳۹۶

    لینک بده ، گوگل پلی که نمیشه مومن

    • محمد کریمی
      محمد کریمی | ۹ آذر ۱۳۹۶

      سلام، برای دانلود برنامه می تونید از این لینک کمکی استفاده کنید:
      http://dl.apkdl.in/download.php?id=com.google.android.apps.freighter&expires=1512034372&hash=86f124e33df0e49f616c9ea577385de6

مطالب پیشنهادی