ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

آپدیت 1.06 بازی فیفا 18 منتشر شد

الکترونیک آرتز آپدیت جدیدی را برای یکی از مهم ترین عناوین خود یعنی فیفا 18 منتشر کرده است. این آپدیت جدا از تغییراتی که در بخش آنلاین بازی به وجود می آورد، تاثیر مثبتی روی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۹ آذر ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

الکترونیک آرتز آپدیت جدیدی را برای یکی از مهم ترین عناوین خود یعنی فیفا 18 منتشر کرده است. این آپدیت جدا از تغییراتی که در بخش آنلاین بازی به وجود می آورد، تاثیر مثبتی روی روند داوری مسابقات نیز خواهد گذاشت.

از مهم ترین مشکلات رفع شده در این آپدیت را می توان رفع باگ پنالتی گرفتن داوران بازی در صورت برخورد سر بازیکنان دو تیم هنگام زدن ضربه سر در محوطه جریمه دانست.

دیگر تغییر مربوط به آپدیت جدید فیفا به اصلاحات در پست دروازه بانی بر می گردد. مدتی زمانی که دروازه بانان برای بلند شدن از زمین به آن نیاز دارند کاهش یافته و همین موضوع باعث می شود تا روی ریباندهای پیش بینی نشده و ضربات بعدی بازیکنان تیم حریف، واکنش بهتری نشان دهند. همچنین مشکلی در صورت دادن پاس عقب با واکنش نشان ندادن بازیکنان خودی به این موضوع قابل مشاهده بود، با نصب این آپدیت رفع خواهد شد.

همچنین بعد از این به روزرسانی، در صورتی که شما در بخش التیمیت تیم بازی بوده و به منو کنسول خود بروید، بازی پس از مدتی شما را از این منو خارج خواهد کرد.  در بخش مربیگری نیز باگ اضافه نشدن بازیکنان آزاد به تیم رفع شده و برخی از باگ های این بخش و قسمت التیمیت تیم به صورت کامل رفع شده است.

در نهایت مشکل نمایش سطح پیشرفت بازیکنان و امتیازات دریافتی از سمت آن ها نیز در این به روزرسانی برطرف شده است. به روزرسانی لباس تیم ها، رفع مشکلات گرافیکی برادکست بوندسلیگا، مشکلاتی که در صورت ساخت یک کاپ با تیم بانوان به وجود می آمد و برخی باگ های جزیی در بخش های مختلف بازی در این آپدیت به طور کامل رفع شده اند.

این به روزرسانی هم اکنون برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • عادل حقیقی
    عادل حقیقی | ۹ آذر ۱۳۹۶

    فیفا ۱۷ و pes ۱۸ رو مقایسه میکنی؟
    فرج آقامون؟؟؟
    افسوس...

    • 401914125
      401914125 | ۹ آذر ۱۳۹۶

      پرسیدن عیب نیست، ندانستن عیب است

  • 401914125
    401914125 | ۹ آذر ۱۳۹۶

    به نام خدا
    سلام
    یک سوال داشتم لطفا اگه تجربه دارید بگید که
    فیفا2017 ایا بهتر از pes2018 هست یا نه
    ممنون?
    برا فرج اقامون صلوات

    • Hamid Nezafat
      Hamid Nezafat | ۹ آذر ۱۳۹۶

      تا چه غولی پایین بیاد بیاد اخر...

مطالب پیشنهادی