ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

تویوتا راو4 هیبریدی در نمایشگاه خودروی تهران رونمایی شد

نمایشگاه خودرو تهران امسال میزبان یک کراس اوور جدید از برند تویوتا است. این بار ایرتویا، نمایندگی فروش محصولات تویوتا در ایران، با نسخه هیبریدی راو4 سعی کرد تا بازدیدکنندگان را به سمت غرفه خود ...

آرمین نعم الحبیب
نوشته شده توسط آرمین نعم الحبیب | ۹ آذر ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

نمایشگاه خودرو تهران امسال میزبان یک کراس اوور جدید از برند تویوتا است. این بار ایرتویا، نمایندگی فروش محصولات تویوتا در ایران، با نسخه هیبریدی راو4 سعی کرد تا بازدیدکنندگان را به سمت غرفه خود جذب کند.

در نمای  ظاهری تنها تفاوتی که با نسخه بنزینی به چشم می خورد نوشته هیبرید در عقب و نشان تویوتا با هایلایت های آبی است. در داخل کابین هم تفاوتها به دکمه استارت/استاپ آبی و پشت آمپر فاقد دور موتور سنج خلاصه می شوند.

پیشرانه در نظر گرفته شده برای راو4 هیبریدی شامل یک موتور بنزینی و دو موتور الکتریکی است که در مجموع 197 اسب بخار قدرت تولید می کنند. با تکیه بر این پیشرانه  سامورائی هیبریدی قادر خواهد بود تا در عرض 8.3 ثانیه به سرعت 100 و در نهایت به حداکثر سرعت 180 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند.

گیربکس ECVT راو4 هیبریدی نیروی پیشرانه را به هر دو محور جلو و عقب منتقل می کند. مصرف ترکیبی این خودرو به میزان 5 لیتر در هر صد کیلومتر ذکر شده که شامل مصرف شهری 5.1 لیتری و مصرف جاده ای 4.9 لیتری در هر صد کیلومتر می شود. از قابلیت های دیگر این خودرو می توان به ظرفیت صندوق بار 501 لیتری با قابلیت افزایش به 1633 لیتر و توان یدک کشی 750 کیلوگرم بار اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی