ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

انتظار برای خرید آیفون
تکنولوژی

یک کارشناس: آیفون X چرخه تعویض آیفون ها را طولانی تر می کند

تعداد زیادی از کارشناسان بازار عقیده دارند که سخت افزار و طراحی کاملاً جدید آیفون 10 سبب خواهد شد که بسیاری روی به تعویض آیفون قدیمی خود بیاورند و از این طریق درآمد زیادی به ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۰ آذر ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۰

تعداد زیادی از کارشناسان بازار عقیده دارند که سخت افزار و طراحی کاملاً جدید آیفون 10 سبب خواهد شد که بسیاری روی به تعویض آیفون قدیمی خود بیاورند و از این طریق درآمد زیادی به حساب های اپل روانه خواهد شد. اما هستند کسانی چون «مایکل اولسن» (Michael Olson) تحلیلگر موسسه معتبر پایپر جافری که دیدگاهی کاملاً مخالف دارند.

او در یادداشتی که برای مشتریان شرکت متبوعش ارسال کرده آورده است که به احتمال فراوان عرضه آیفون 10 به یک چرخه تعویض آیفون چند ساله نسبتاً طولانی منجر خواهد شد، نه چرخه کوتاه شده ای از هجوم مالکان قبلی برای خرید آیفون جدید، آن طور که پیش از این پیش بینی شده بود.

او دو عامل مهم را سبب این تغییر می داند. اول این که همگان انتظار آن را خواهند داشت تا نمایشگر با کیفیت OLED از انحصار آیفون ۱۰۰۰ دلاری فعلی خارج شده و پایش به مدل های ارزان تر در سال ۲۰۱۸ نیز باز شود.

دوم این که تمایل کاربران به تکنولوژی واقعیت افزوده روز به روز در حال افزایش است و توسعه دهندگان نیز با افزودن روزانه اپلیکیشن های مرتبط با این فناوری و یافتن کاربری های تازه برای آن، بر آتش این اشتیاق می دمند. این مسئله در کنار احتمال افزوده شدن سنسور های سه بعدی به دوربین اصلی موبایل های بعدی اپل سبب خواهد شد که بسیاری تا عرضه آیفون های بعدی یا حتی مدل های سال ۲۰۱۹ به انتظار بنشینند.

اولسن پیش بینی کرده که آن استقبال انفجاری برای به روز آوری آیفون ها در اواخر سال آینده میلادی از راه برسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Shahla Moradi
    Shahla Moradi | ۱۰ آذر ۱۳۹۶

    https://www.zoomit.ir/galaxy-note-8-campaign/?code=6487C098

  • Pourya amirshekari
    Pourya amirshekari | ۱۰ آذر ۱۳۹۶

    توی ایران یه گوشی میخری توی چرخه تا پوکیدنش و بعد تعویض باید پیش بری بعد خارجیا به چی فکر میکنن ??

مطالب پیشنهادی