ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

آپدیت جدید اپلیکیشن گوگل به اندروید بعدی اشاره دارد

در حالی که همچنان خیلی از اسمارت فون ها به اندروید اوریو آپدیت نشده اند و نسخه قبلی این سیستم عامل یعنی نوقا نیز سهم کمی از بازار موبایل های اندرویدی را به دست گرفته ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۰ آذر ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

در حالی که همچنان خیلی از اسمارت فون ها به اندروید اوریو آپدیت نشده اند و نسخه قبلی این سیستم عامل یعنی نوقا نیز سهم کمی از بازار موبایل های اندرویدی را به دست گرفته از همین الان زمزمه هایی مبنی بر ورژن بعدی اندروید به گوش می رسد. به تازگی هم آپدیتی برای اپلیکیشن گوگل منتشر شده که در بخشی از آن شاهد حرف P هستیم.

در بروزرسانی جدید، درون آدرس برنامه دستور platformBuildVersionName= P به چشم می خورد که جدا از اشاره به اندروید بعدی، وجودش باعث شده تا شایعاتی مبنی بر اینکه اندروید P همان اندروید 8.1 است نیز به گوش برسد. از زمان اندروید کیت کت تاکنون، گوگل برای نسخه های بهبود یافته سیستم عامل خود تنها از عدد استفاده می کرد.

این شایعات از آنجایی منتشر شده اند که برنامه

سمت چپ نسخه قدیم، سمت راست ورژن جدید. نسخه 7.17 اپلیکیشن گوگل دیروز به عرضه جهانی رسید.

اما در کنار این مسئله، خود برنامه نیز بهبودهای مختلفی را به چشم دیده است. بخش ظاهری تغییر کرده و در قسمت تنظیمات، خبری از خطوط جداکننده بین منوها نیست و با یک صفحه یک پارچه تر رو به رو هستیم. همچنین منو Shared Devices نیز به Voice Match تغییر نام یافته است.

از لحاظ عملکرد تفاوتی حاصل نشده اما حالا می توانید صدا افراد بیشتری را به این قسمت اضافه کنید. جدا از تمام این ویژگی ها، شاهد اضافه شدن قابلیت های جدیدی هم برای Google Lens بودیم. اکنون توانایی این را دارید تا عکس هایی که با این بخش گرفته اید را به Google Keep انتقال داده یا متن روی عکس ها را ترجمه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ajamali95
    ajamali95 | ۱۰ آذر ۱۳۹۶

    تو اين آپديت ، ويدجت سرچ گوگل هم آپديت ميشه؟

مطالب پیشنهادی