ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

آپدیت جدید بازی Call of Duty: WWII منتشر شد

آخرین نسخه از سری کال او دیوتی یعنی Call of Duty: WWII با وجود کسب رضایت اکثریت منتقدان و علاقه مندان به این سری، در هنگام عرضه با مشکلات زیادی به خصوص در بخش چندنفره دست ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۰ آذر ۱۳۹۶ | ۱۸:۱۵

آخرین نسخه از سری کال او دیوتی یعنی Call of Duty: WWII با وجود کسب رضایت اکثریت منتقدان و علاقه مندان به این سری، در هنگام عرضه با مشکلات زیادی به خصوص در بخش چندنفره دست و پنجه نرم می کرد.

یکی از مهم ترین مشکلات بازی در هنگام عرضه، مربوط به بخش Headquarters آن می شد، به دلیل مشکلات موجود در این بخش، بازیکنان قادر به مشاهده سایر بازیکنان درون بازی نبوده و باز کردن بسته های بازی نیز در حضور سایر افراد ممکن نبود.

مشکلات این بخش به جایی رسید که سازندگان بازی برای مدتی استفاده از این بخش را به طور کامل معلق کردند. بعد از گذشت مدت زمانی، بعضی از مشکلات این بخش رفع شده و Headquarters به طور آزمایشی دوباره در دسترس قرار گرفت.

حال به نظر می رسد که با عرضه این آپدیت، تمامی مشکلات این بخش برای تمام کاربران بازی رفع شده است و برای باز کردن بسته ها، مشاهده بازی های دیگر و انجام بازی های تک به تک، دوباره به این قسمت دسترسی خواهید داشت.

از جمله دیگر تاثیرات این به روزرسانی را می توان در بهبود وضعیت سرورهای بازی، رفع مشکلاتی که منجر به خارج شدن از بازی و سیاه شدن نمایشگر می شدند، خلاصه کرد. همچنین با نصب این آپدیت، کمی از قدرت اسلحه Bar در بازی کاسته شده و در هنگام شلیک کردن با آن، با لگدهای بیشتری روبرو خواهید شد.

این به روزرسانی هم اکنون برای کنسول های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس بوده و نسخه پی سی آن نیز به زودی منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • parseh
    parseh | ۱۱ آذر ۱۳۹۶

    دوتا نیستو ۳ تاست و اینجا جای تبلیغ نیست داداش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی