ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

HTC
تکنولوژی

افشای مشخصات موبایلی که می تواند HTC U Play 2 باشد

به تازگی مشخصات موبایل تازه ای در فضای مجازی افشا شده که می تواند به HTC U Play 2 تعلق داشته باشد و در این صورت، اطلاعات فراوانی از این موبایل میان رده در اختیارمان ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۰ آذر ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

به تازگی مشخصات موبایل تازه ای در فضای مجازی افشا شده که می تواند به HTC U Play 2 تعلق داشته باشد و در این صورت، اطلاعات فراوانی از این موبایل میان رده در اختیارمان قرار می دهد.

بنابر بنچمارک پایگاه داده Geekbench، موبایل جدید اچ تی سی با شماره مدل X2-HT از چیپست اسنپدراگون 660 به عنوان قلب تپنده بهره می برد که ارتقای مهمی نسبت به چیپست Helio P10 در HTC U Play به حساب می آید. علاوه بر این، می توان منتظر 4 گیگابایت حافظه رم بود که از رم 3 گیگابایتی HTC U Play بیشتر است و باعث می شود دستگاه عملکرد بهتری از خود به جای بگذارد.

نکته مهم درباره دستگاه، عرضه آن همراه با اندروید 8.0 اوریو است که احتمالاً از این به بعد به استاندارد تازه ای در میان اسمارت فون ها تبدیل خواهد شد. در تست Geekbench مشخص نشده که رابط کاربری HTC Sense هم سیستم عامل گوگل را همراهی خواهد کرد یا خیر. به عنوان یادآوری باید گفت که HTC با موبایل U Life وارد بازار موبایل های پروژه اندروید وان شد؛ بنابراین بعید نیست X2-HT از ورژن دست نخورده اندروید بهره مند باشد.

با توجه به اینکه HTC U Play اواخر سه ماهه ابتدایی 2017 عرضه شد، X2-HT بیشتر از هرچیز دیگر شبیه به مدل تازه این خانواده است. این احتمال وجود دارد که اچ تی سی از میان رده قدرتمندش در CES 2018 لاس وگاس رونمایی کند، اما کنگره جهانی موبایل 2018 احتمالاً حدس نزدیک تری خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Andromod.ir
    Andromod.ir | ۱۰ آذر ۱۳۹۶

    yon.ir/n1roman
    خرید و دانلود از کافه بازار

مطالب پیشنهادی