ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

رافائل نادال با کیا موتورز برای تبلیغ مدل استینگر GT همکاری می کند

رافائل نادال یک تنیسور معمولی نیست. نادال در صدر لیست انجمن تنیسورهای حرفه ای قرار داشته و طرفدارانش به علت تسلط فوق العاده این تنیسور به مسابقاتی که در زمین های خاکی برگزار می شود ...

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۱۰ آذر ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

رافائل نادال یک تنیسور معمولی نیست. نادال در صدر لیست انجمن تنیسورهای حرفه ای قرار داشته و طرفدارانش به علت تسلط فوق العاده این تنیسور به مسابقاتی که در زمین های خاکی برگزار می شود لقب سلطان زمین های خاکی را به او داده اند. کمپانی خودروسازی کیا سال هاست که این ورزشکار حرفه ای را حمایت کرده و در مقابل نادال نیز محصولات این شرکت را تبلیغ می کند.

آغاز همکاری این تنیسور حرفه ای با کمپانی کیا به 13 سال پیش برمی گردد. نادال در سال 2004 به عنوان سفیر این خودروساز کره ای در اسپانیا انتخاب شد.

دو سال بعد کیا خواستار افزایش همکاری شده و در نهایت این ورزشکار محبوب به عنوان سفیر جهانی این شرکت انتخاب شد. بعد از گذشت بیش از 13 سال همکاری نادال و کیا همچنان پابرجا بوده و برای ادامه دادن آن نیز برنامه ریزی هایی صورت گرفته است.

در حال حاضر قرار است که این مشارکت سودمند در قالب تبلیغ خودروی اِستینگر جی تی ادامه پیدا کرده و نادال از این خودروی تولیدی کیا (اسپانسر او) به عنوان وسیله نقلیه شخصی استفاده کند.

کیا خودروی اسپرت را در زادگاه این تنیسور در آکادمی رافا نادال که در شهر ماناکور است به او تحویل داد.
اِمیلیو هِرِرا مدیرعامل کیا در کشور اسپانیا در مصاحبه با خبرگزاری ها عنوان کرد که رافائل نماد تعهد، همکاری، تلاش، فروتنی و اشتیاق بوده و این ها ارزش های مشترکی هستند که هر دو طرف این قرارداد بر روی آن تاکید دارند.

ما افتخار می کنیم که کلید خودروی استینگر جدید خود را به او تقدیم کرده و این اتفاق هیجان انگیز و فوق العاده را برای این پرچم دار خود رقم می زنیم.

موتور شش سیلندر استینگر که از حجم 3.3 لیتری برخوردار است، به یک جفت توربو شارژر مجهز بوده و می تواند قدرتی 370 اسب بخاری و گشتاوری 510 نیوتن متری تولید کند.

این خودروی چهار چرخ متحرک به سیستم کنترل گشتاور و یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک با پنج حالت مختلف رانندگی مجهز است. استینگر جی تی قویترین و سریع ترین ساخته کیاست که به بازار عرضه شده و بدست مشتری خواهد رسید.

در حال حاضر در بازار جهانی کیا استینگر فعلی را با دو موتور مختلف عرضه می کند. یکی از این مدل ها دارای یک موتور توربوشارژر  2 لیتری بوده و دیگری به موتور 2.2 لیتری توربودیزل مجهز است که البته این نسخه در ایالات متحده عرضه نمی شود.


نسخه توربودیزل نسبت به مدلی که از موتور توربوشارژر 2 لیتری بهره می برد گشتاور بیشتری ارایه نموده و به طور کلی کارآمدتر و بهتر است. استینگر مجهز به موتور توربودیزل توانایی رسیدن به گشتاوری 440 نیوتن متری در دور موتور 1750 تا 2750 را دارد.

با توجه به اینکه چندی پیش رافائل جایگاه اول مسابقه حرفه‌ ای تنیس کاپ مرسدس در اشتوگارت آلمان را بدست آورده و جایزه این مسابقه یعنی یک دستگاه مرسدس AMG GT S مدل 2016 را از آن خود کرده است، این سوال مطرح می شود که این تنیسور حرفه ای از بین AMG GT S و استینگر جی تی کدام را ترجیح می دهد؟

در مراسم اختتامیه مسابقه تنیس کاپ مرسدس که حدود دو سال پیش برگزار شد نادال بعد از دریافت AMG GT S به شوخی گفت: "اگر چه این یک کیا نیست، اما در مجموع خودروی خوبی است!"

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • جانی سینز علیه کریتوس
    جانی سینز علیه کریتوس | ۱۱ آذر ۱۳۹۶

    به زودی...فلان بازیکن ایرانی با سایپا قرارداد می بندد.???

  • pouya s
    pouya s | ۱۱ آذر ۱۳۹۶

    اینجوری مجبور میشه از ماشین بنزی که هدیه گرفته استفاده نکنه

  • امیر سادات شیرازی
    امیر سادات شیرازی | ۱۰ آذر ۱۳۹۶

    حق داره پوله دیگه منم اگر بهم هر سال یه چک ۳ میلیون دلاری بفرستن دم در خونم به غورباغه میگم سوفیا لورن اینکه دیگه کیا موتور کره جنوبی که نصفشم امریکاییه

  • امیر سادات شیرازی
    امیر سادات شیرازی | ۱۰ آذر ۱۳۹۶

    عجب خدایا پول چه کاراییکه نکرده هییییییییی اینم از نادال البته حق داره

مطالب پیشنهادی