ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سازنده بازی Batman: Arkham Origins در حال ساخت عنوان جدیدی است

پس از موفقیت سه گانه بتمن و ساخت یک بازی با قابلیت واقعیت مجازی، استودیو راکستدی به یکی از معتبرترین نام ها در صنعت بازی های ویدیویی تبدیل شده است. استودیو سازنده سه گانه بتمن ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۰ آذر ۱۳۹۶ | ۱۴:۱۵

پس از موفقیت سه گانه بتمن و ساخت یک بازی با قابلیت واقعیت مجازی، استودیو راکستدی به یکی از معتبرترین نام ها در صنعت بازی های ویدیویی تبدیل شده است.

استودیو سازنده سه گانه بتمن آرکام پیشتر به این نکته اشاره کرده بود که بازی جدیدشان، هوادران را حسابی به وجد خواهد آورد. باید به این نکته اشاره کرد که مالکیت استودیو در اختیار کمپانی برادران وارنر بوده و ساخت یک بازی دیگر در دنیای DC توسط راکستدی، اتفاق عجیبی نخواهد بود. البته باید به این نکته اشاره کرد که هنوز اطلاعات خاصی از ساخته جدید این استودیو منتشر نشده است.

جدا از این، سازنده بازی Batman: Arkham Origins یعنی شعبه مونترال استودیو برادران وارنر اطلاعات جدیدی را از بازی جدید خود منتشر کرده است. بنابر پستی که این استودیو در فیسبوک منتشر کرده است، آن ها به دنبال یک کارگردان فنی برای مدیریت بخش برنامه نویسی خود هستند.

در اطلاعات این درخواست شغلی از افرادی که علاقه به پیوستن به این استودیو دارند این سوال پرسیده شده است که آیا آن ها علاقه برای شرکت در ساخت یک بازی در دنیای کتاب های مصور DC با دنیای جذاب دارند یا نه؟

البته هنوز مشخص نشده است که این بازی به کدام یک از ابرقهرمانان دنیای DC مرتبط خواهد بود. نظر شما چیست؟ شما بیش از همه منتظر دیدن کدام بازی از قهرمانان دنیای DC هستید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Mohammad Mehdi
    Mohammad Mehdi | ۱۱ آذر ۱۳۹۶

    اورجین باس فایت های جذاب و خوبی داشت ای کاش راک استیدی در شوالیه ارخام هم باس فایت های خوبی میذاشت خیلی حیف شد

  • جانی سینز علیه کریتوس
    جانی سینز علیه کریتوس | ۱۰ آذر ۱۳۹۶

    از اونجایی که ریشه های آرخام چندان موفق نبود،امید زیادی به این بازی جدید ندارم.وارنر نمیتونه راکستدی دوم بشه.

  • HyperHope
    HyperHope | ۱۰ آذر ۱۳۹۶

    ما فک کردیم توسعه دهندگان batman تو شمال در حال جوج زدنن! خب معلومه هر استدیویه فعالی در حال کار روی بازیه بعدیه خودشه! اصلا تیتر منو کشت!

مطالب پیشنهادی