ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بسته اینترنت شاتل موبایل دارای مکالمه رایگان و اشتراک نماوا است

«شاتل موبایل» امروز از بسته‌های اینترنت همراه جدیدی برای مشترکین سیم‌کارت‌های خود رونمایی کرد. این بسته‌ها هرکدام با توجه به قیمت‌های خود، از خدماتی همچون مکالمه رایگان و اشتراک سایت «نماوا» بهره می‌برند. بسته‌های جدید ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۱ آذر ۱۳۹۶ | ۱۵:۱۵

«شاتل موبایل» امروز از بسته‌های اینترنت همراه جدیدی برای مشترکین سیم‌کارت‌های خود رونمایی کرد. این بسته‌ها هرکدام با توجه به قیمت‌های خود، از خدماتی همچون مکالمه رایگان و اشتراک سایت «نماوا» بهره می‌برند.

بسته‌های جدید این اپراتور مجازی تلفن همراه، بدون محدودیت در سرعت و ساعات استفاده در 600 شهر تحت پوشش قابل استفاده خواهد بود. نرخ این بسته‌ها به شرح زیر است:

البته در صورتی که کاربر تا پایان زمان مربوطه، نتوانست حجم اینترنت بسته‌های ماهانه و هفتگی را مصرف کند، قابلیت انتقال مانده حجم دیتا به دوره بعد در این بسته‌ها تعبیه شده است و کاربر قادر است در دوره بعدی از آن استفاده کند. قابلیت انتقال مانده حجم دیتا به دوره بعد، سرویسی است که برای اولین بار در کشورمان ارائه می‌شود و مشترکین می‌توانند با تمدید اشتراک بسته انتخابی خود، بخشی از مانده حجم اینترنت بسته فعلی خود را بدون هزینه اضافه و با پایان مهلت زمانی استفاده از آن، به دوره بعد منتقل کنند.

نکته قابل توجه در مورد بسته‌های شاتل موبایل، وجود ۱۰۰ یا ۱۰۰۰ دقیقه مکالمه رایگان درون شبکه است که آن را تا حدی از سه اپراتور اصلی کشور متمایز می‌کند. این اپراتور مجازی در شهریور سال جاری کار خود را آغاز کرده و حالا تلاش می‌کند تا با همین تمایز بخشیدن بین خدمات خود با اپراتورهای اصلی شبکه موبایل، به یک رقیب برای آنها بدل شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • rouhoollahh
    rouhoollahh | ۲۱ اسفند ۱۳۹۹

    اینترنت خونگی برای مثال آلمان همشون نامحدود هستن یکی بخواد بگیره مثلا با سرعت 300 مگابیت یا 50 مگابایت سرعت دانلود{حتما با خودت میگی یک به هشت محاسبه میشه؟!خیر ایران یک به هشت محاسبه میشه چون هر پهانه رو به هشت نفر میفروشن و المان پهنای باند خیلی بیشتری به مردمش می ده و تقسیم بندیش کمتره ولی سرعت دانلود به بایت رو دقیق نگفتم چون نمیدونستم اونجا چه جوریه.} ماهیانه قردادی 17 یورو میده که همون 10 هزار تومان یک کارگر در ایران محاسبه میشه!!!سرعت یک گیگابیت ماهی 22 یورو !!!ولی فقط اینترنت مبایلی براشون گرونتره که سیم کارت قردادی میخرن با 4 گیگ اینترنت ماهی 7 یورو ولی تماس و پیامک داخل کشوری نامحدود!!!اینه که میگم بعضی ها میان یک زری میزنه و یک چیزهای رو میدونن ولی کامل نه و حرص بقیه رو در میارن جالبه آلمانی ها از اینترنت خودشون ناراضی هستن.خوبه که ایران زندگی نمیکنن و برای ما ایرانی ها اینترنت اونجا بهشته

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی