ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جاباما قابلیت رزرو هتل در ۱۷۰ کشور را با کارت شتاب فراهم کرد

مجموعه «جاباما» یکی از سایت‌ها در زمینه رزرو هتل، امروز با برگزاری یک نشست خبری از سرویس جدیدی رونمایی کرد که به کاربران ایرانی اجازه می‌دهد تا با استفاده از کارت‌های عضو شبکه شتاب در ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۱ آذر ۱۳۹۶ | ۱۶:۵۵

مجموعه «جاباما» یکی از سایت‌ها در زمینه رزرو هتل، امروز با برگزاری یک نشست خبری از سرویس جدیدی رونمایی کرد که به کاربران ایرانی اجازه می‌دهد تا با استفاده از کارت‌های عضو شبکه شتاب در ۱۷۰ کشور هتل رزرو کنند.

جاباما که پیشتر در زمینه رزرو هتل در داخل ایران فعالیت داشت، در این نشست خبری عنوان کرد که قابلیت رزرو ۲۲۰ هزار هتل در ۱۷۰ کشور جهان را با کارت‌های شتاب برای ایرانیان فراهم کرده است.

«توحید علی‌اشرفی» مدیر بازاریابی جاباما و علی‌بابا، مزیت اصلی سرویس جدید را استفاده از کارت‌های عضو شبکه شتاب برای رزرو هتل می‌داند و عنوان می‌کند که همین امر می‌تواند افراد را از مراجعه حضوری به آژانس‌های مسافرتی بی‌نیاز کند: «ایرانی‌هایی که قصد سفر به خارج از کشور را دارند با مشکلات و ناهماهنگی‌های زیادی رو به رو می‌شوند و از طرفی برای استفاده از سرویس‌های خارجی نظیر Booking.com نیاز به کارت‌های بانکی بین‌المللی است. حالا ما ارزش افزوده‌ای را به کارت‌های شتابی کشور خودمان اضافه کرده‌ایم تا نیاز به خرید کارت‌های موقت بانکی بین‌المللی برای پرداخت وجوه از بین برود. بسیاری از این کارت‌ها پس از مدت کوتاهی منقضی شده و یا برای کار کردن با آنها باید از ابزارهای فیلترشکن استفاده کرد.»

علی‌اشرفی، قیمت را مزیت بعدی سرویس جاباما می‌داند: «قیمتی که ما امروز ارائه می‌دهیم بین ۱۰ الی ۱۵ درصد از سایر وب‌سایت‌های ایرانی و خارجی پایین‌تر است.»

جاباما یک مجموعه جوان است که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده و هنوز عمر آن به دو سال نرسیده، اما «حامد شالچیان»، مدیر محصول مجموعه جاباما و علی‌بابا خبر می‌دهد که با استفاده از کسب تجربه در زمینه رزرو هتل‌های داخل کشور، جاباما به سراغ قدم بعدی خود یعنی رزرو هتل در ۱۷۰ کشور جهان رفته است: «اکنون می‌توانیم بهترین‌ هتل‌های جهان را بر اساس فیلترهای مختلفی که کاربر درخواست آنها را دارد در اختیار او قرار دهیم؛ فیلتر‌هایی بر اساس موقعیت، درجه، قیمت و انواع امکانات رفاهی هتل.»

عدم دسترسی به کارت‌های بانکی بین‌المللی در سال‌های اخیر و با افزایش ضریب نفوذ کسب‌وکارهای نوپا بیشتر از گذشته احساس می‌شود اما در صورتی که روزی ایرانیان هم بتوانند به همین کارت‌ها دسترسی داشته باشند، محصول جدید جاباما چه مزیتی نسبت به سایر نمونه‌های خارجی از جمله Booking.ir دارد؟ توحید علی‌اشرفی در پاسخ به این سوال دیجیاتو می‌گوید: «یکی از مزیت‌های اصلی ما، قیمت است. به واسطه کارگزار خود در هر کشور توانسته‌ایم به نرخ پایین‌تری از رقبا دست پیدا کنیم. اما از سوی دیگر ما ذائقه کاربران ایرانی را بهتر از یک شرکت خارجی می‌دانیم و پیشنهادات جذاب‌تری به آنها ارائه می‌دهیم.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ali-g
    ali-g | ۱۲ آذر ۱۳۹۶

    گاییدین اه .فحش میخوای؟

  • moh
    moh | ۱۲ آذر ۱۳۹۶

    جاباما و علی بابا مگه رقیب نیستن؟ چرا مدیراشون یکی هستن.
    کاش خبرنگاراها و نویسندگان خبرها رو جامع تهیه کنن.
    الان با خوندن این خبر بیشتر بران سوال ایجاد شد.

  • AliGh
    AliGh | ۱۱ آذر ۱۳۹۶

    این سرویس از الان در دسترس هست؟

مطالب پیشنهادی