ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لامپ Color Swing با سنسور تشخیص رنگ
تکنولوژی

لامپی که نور خود را به رنگ محیط درمی آورد [تماشا کنید]

بدون نورپردازی مناسب و یکدست، هر تلاشی برای ایجاد یک محیط سرشار از هماهنگی و زیبایی ممکن نخواهد بود. با یقین به این اصل کمپانی ایتالیایی «Digital Habits» اقدام به طراحی لامپی کرده است که ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۱ آذر ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

بدون نورپردازی مناسب و یکدست، هر تلاشی برای ایجاد یک محیط سرشار از هماهنگی و زیبایی ممکن نخواهد بود. با یقین به این اصل کمپانی ایتالیایی «Digital Habits» اقدام به طراحی لامپی کرده است که می تواند رنگ قالب در محیط اطراف خود را تشخیص و نور خود را متناسب با آن تغییر دهد.

لامپ هوشمند مورد بحث که «Color Swing» نام دارد با کمک سنسورهای تشخیص رنگ خود می تواند تونالیته رنگ محیط را شناسایی نموده و رنگ LED های نوری خود را متناسب با آن تنظیم نماید.

همان طور که در ویدیوی بالا مشاهده می کنید این لامپ با سرعت بالایی قادر به تشخیص نور محیط و تغییر رنگ خود است، به طوری که حتی اگر آن را به حرکتی آونگی در دو محیط با رنگ متفاوت وادار کنیم به سرعت می تواند همرنگ هر دو محیط شود.

این تکنولوژی چندان جدید نیست و شما می توانید با صرف 8 دلار و خریداری یک سنسور تشخیص رنگ RGB و اتصال آن به لامپ های LED به هدف خود برسید. با این وجود به طور حتم Color Swing چه از لحاظ کارایی و چه زیبایی ظاهری توجه هر خریداری را به سمت خود جلب خواهد کرد.

کمپانی ایتالیایی هنوز برنامه ای برای ارائه لامپ خلاقانه خود به بازار ندارد. یا شاید بهتر آن است که بگوییم هنوز کاربری مهمی برای آن پیدا نکرده تا ارزش تولید را داشته باشد.

اگر هم چندان به طراحی زیبا و اصیل ایتالیایی Color Swing اهمیت نمی دهید همین حالا می توانید یک لامپ ColorUp را با قیمت ۹۹ دلار از آمازون خریداری نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی