ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

در iOS 11.1.2 تغییر تاریخ به 2 دسامبر آیفون را دچار مشکل می کند [به روز رسانی]

شب گذشته و همزمان با تغییر تاریخ به 2 دسامبر (11 آذر) در iOS 11.1.2 باگی مشاهده شده که باعث کرش موبایل و نمایش مکرر نوتیفیکشن می شود. این مشکل از جایی شروع می شود ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۲ آذر ۱۳۹۶ | ۱۱:۵۸

شب گذشته و همزمان با تغییر تاریخ به 2 دسامبر (11 آذر) در iOS 11.1.2 باگی مشاهده شده که باعث کرش موبایل و نمایش مکرر نوتیفیکشن می شود.

این مشکل از جایی شروع می شود که با تغییر تاریخ، برخی اپ ها از قبیل «Headspace» یا «Calm» نوتیفیکیشن های مکرری را برای کاربران ارسال می کنند.

جالب این جاست که این دو اپلیکیشن قرار است از طریق آموزش روش های مدیتیشن به آرامش کاربران کمک کنند، حالا اما باعث برهم زدن تمرکز و آرامش آنها شده اند.از آنجایی که تقویم موبایل ها ابتدا در کشورهای شرقی عوض می شود، نخستین گزارش ها از باگ مذکور در این کشورها مخابره شده تا جایی که نمایندگی های اپل در استرالیا از کاربران خواسته اند تا ارائه راه حل نهایی تقویم موبایل خود را روی چند روز قبل تنظیم کنند.

با این حال تغییر تاریخ احتمالا باعث بروز مشکل در اپ های دیگر می شود، به همین خاطر برخی کاربران ارسال نوتیفیکشن و برورسانی پس زمینه را غیر فعال کرده اند.

شکی نیست که با گسترش این مشکل به دیگر نقاط دنیا کوپرتینویی ها باید خود را برای امواج انتقاد آماده کرده و هرچه سریعتر بروزرسانی های لازم برای رفع باگ را ارائه کنند.

گفتنی است اپل تا کنون نسبت به این مشکل واکنشی نشان نداده، اما با توجه به گستردگی مساله احتمالا در ساعات آتی دلیل وقوع آن را روشن کند.

 

به روز رسانی:

در به روز رسانی نسخه 11.2 سیستم عامل iOS این مشکل رفع شده. البته اپل پیشنهاد داده کاربرانی که با این مشکل روبرو شده بودند، پیش از آپدیت به روش زیر ابتدا اعلان های تمام اپ ها را خاموش نمایند:

  • به منوی Settings رفته و وارد بخش Notifications شوید.
  • هر اپ را جداگانه انتخاب کنید و تمامی اعلان های مرتبط با آن را خاموش نمایید.
  • حالا می توانید موبایل خود را به iOS 11.2 به روز رسانی کنید.
  • پس از اتمام فرایند آپدیت می توانید اعلان های اپ ها را به دلخواه مجدداً روشن کنید.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • Coffee
    Coffee | ۱۲ آذر ۱۳۹۶

    https://www.zoomit.ir/galaxy-note-8-campaign/?code=6487C098
    سامسونگ یه مسابقه جذاب برگزار کرده که شرکت توش مجانیه و همه می‌تونن شرکت کنن. شما باید به سوالات معلومات عمومی پاسخ بدید تا یکی از سه برنده‌ی گوشی پرچمدار گلکسی نوت 8 بشید. پیشنهاد می‌‌کنم حتما تو مسابقه شرکت کنید

  • Erfan Moti
    Erfan Moti | ۱۱ آذر ۱۳۹۶

    میگن اپل اپدیت داره....خب هر گوشی اینقدر باگ داشت باید هفته به هفته اپدیت میداد
    ناموسا بدون باگ تا حالا بوده نسخه ای از سیستم عاملش؟؟؟؟اینقدر پول رو بدی اینو بگیری

  • Hamid Nezafat
    Hamid Nezafat | ۱۱ آذر ۱۳۹۶

    ایفون ۷ دارم و در اولین فرصتی که پول داشتم گوشیمو عوض میکنم. خسته شدم از این همه باگ...درسته اپدیت گرفتن زیاد حس خوبی میده ولی هر دفعه باگ ها بیشتر میشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی