ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

الکسا برای کسب و کارها
تکنولوژی

دفاتر کار مقصد بعدی دستیار صوتی الکسا خواهد بود

بخش «Web Services» آمازون رسماً اعلام کرد که برنامه ای بلند مدت برای مجاب کردن کسب و کارها در استفاده از دستیار صوتی هوشمند الکسا را در دستور کار خود قرار داده است. آمازون باور ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۲ آذر ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۰

بخش «Web Services» آمازون رسماً اعلام کرد که برنامه ای بلند مدت برای مجاب کردن کسب و کارها در استفاده از دستیار صوتی هوشمند الکسا را در دستور کار خود قرار داده است.

آمازون باور دارد که دستیار صوتی اش در قالب اسپیکرهای هوشمند اکو می توان به عنوان بهترین ابزار برای برقراری کنفرانس های صوتی، رزرو سرویس های مختلف، برنامه ریزی های شغلی و حتی مراودات تجاری با شرکا مورد استفاده قرار گیرد.

سرویس «Alexa for Business» به کمپانی ها اجازه خواهد داد تا مجموعه ای از ابزارهای هوشمند متصل به این سرویس را مدیریت نمایند. مدیران می توانند سطح کاربران را تعریف و برخی قابلیت ها را فعال یا غیر فعال نمایند و به راحتی و از طریق این شبکه کنفرانس ها و جلسات پرسش و پاسخ با کارکنان را برگزار نمایند. کارکنان نیز می توانند ارسال دستورات و بخشنامه ها و درخواست های پشتیبانی را از این طریق به گوش مسئولین بالاتر برسانند.

علاوه بر تمام قابلیت های پیش فرض، کسب و کارها می توانند بنا به نیاز خود اقدام به توسعه اپلیکیشن نمایند تا هر چه بیشتر از قابلیت های الکسا در فرایندهای کاری خود بهره ببرند.

آمازون در اواخر سال ۲۰۱۴ برای اولین بار از نسل تازه ای از محصولات بر مبنای دستیار صوتی خود رونمایی کرد و به تدریج توانست رده ای کاملاً تازه را در دنیای گجت ها پایه گذاری کند. این کسب و کار آنقدر رونق گرفته که حالا گوگل و اپل نیز به عنوان دو رقیب اصلی آمازون وارد رقابت شده اند.

«ورنر ووگلز» (Werner Vogels) به عنوان مدیر ارشد Alexa for Business باور دارد که صوت رابط کاربری آینده میان انسان و رایانه ها خواهد بود و الکسا در این زمینه یک پیشگام واقعی به حساب می آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی