ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

افزایش مجدد قیمت هیوندای سوناتا و هیوندای سانتافه کرمان موتور

قیمت سوناتا ۲۰۱۷ از محصولات شرکت کرمان موتور در آبان ماه ۱۹۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بود که این شرکت در ۷ آذر ماه قیمت این محصول را به ۲۰۵ میلیون و ۹۰۰ هزار ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۱۳ آذر ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۸

قیمت سوناتا ۲۰۱۷ از محصولات شرکت کرمان موتور در آبان ماه ۱۹۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بود که این شرکت در ۷ آذر ماه قیمت این محصول را به ۲۰۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان افزایش داد. حال با گذشت ۴ روز از این رشد قیمت، کرمان موتور بار دیگر افزایش قیمت ۱۳ میلیون تومانی را برای این خودرو در نظر گرفته و به این ترتیب قیمت فروش این خودرو در طول ۱۱ روز معادل ۱۹ میلیون تومان افزایش یافته است.هیونداى سوناتا در ایران دارى موتور 4 سیلندر به حجم 2400سى سى و به قدرت 178 اسب بخار است.
کرمان موتور همچنین قیمت سانتافه ۲۰۱۷ را از ۲۴۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در آبان ماه به ۲۵۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در ۷ آذر رسانده بود و برای بار دیگر نیز قیمت این خودرو را در ۱۱ آذرماه معادل ۲۶۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تعیین کرده است. در نتیجه این خودرو نیز در عرض چند روز افزایش قیمت ۱۷ میلیون تومانی را تجربه کرده است.هیونداى سانتافه کرمان موتور داراى موتور ۴ سیلندر به حجم 2400 سى سى و قدرت 192 اسب بخار است. این قدرت با جعبه دنده ى 6 سرعته ى اتوماتیک منتقل مى شود.
افزایش قیمت کارخانه‌ای خودروها در حالی صورت گرفته که بحث‌هایی در مورد احتمال افزایش تعرفه واردات خودرو مطرح شده است. در عین حال، ثبت سفارش واردات خودرو نیز چند ماه است که متوقف شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • amin amraei
    amin amraei | ۱۵ آذر ۱۳۹۶

    همینایی که کمپین تشکیل میدن خودشون نفر اول میرن میخرن

  • hamid saffarzadeh
    hamid saffarzadeh | ۱۴ آذر ۱۳۹۶

    چرا هیچکی نمیره یقه اینا رو بگیره بپرسه رو چه حساب گرون می کنن؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی