ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توسعه دهندگان چینی از ابتدای راه اندازی اپ استور تاکنون 17 میلیارد دلار درآمد داشته اند

تیم کوک در هفته جاری به چین سفر کرده و روز گذشته در کنفرانسی که توسط رگولاتوری این کشور برگزار شده بود، آمار جالبی را از توسعه دهندگان چینی اپ استور اعلام کرد. بر این ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۳ آذر ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

تیم کوک در هفته جاری به چین سفر کرده و روز گذشته در کنفرانسی که توسط رگولاتوری این کشور برگزار شده بود، آمار جالبی را از توسعه دهندگان چینی اپ استور اعلام کرد.

بر این اساس 1.8 میلیون توسعه دهنده چینی اپلیکیشن های خود را در اپ استور عرضه کرده و از این راه 112 میلیارد یوآن معادل 16.93 میلیارد دلار را به جیب زده اند.

مدیر عامل اپل پیش از این خاطرنشان کرده بود که این کمپانی از سال 2008 تا کنون 70 میلیارد دلار را به برنامه نویسان فعال در اپ استور پرداخت کرده است.

با یک مقایسه ساده مشخص می شود که سهم متخصصان چینی از کل پرداختی های اپل به برنامه نویسان چیزی حدود 25 درصد بوده که در نوع خود جالب توجه است.چین سومین بازار بزرگ محصولات کمپانی ساکن کوپرتینو محسوب شده و نقش مهمی در تجارت این شرکت ایفا می کند، با این حال در سال های اخیر شرکت های محلی از قبیل هواوی، شیائومی، اوپو و ویوو با عرضه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب، در حال خارج کردن بازار از این دست غول آمریکایی هستند.

این کمپانی در راستای حفظ این بازار ارزشمند در برابر برخی درخواست های دولت چین مبنی بر حذف اپلیکیشن های دور زدن محدودیت ها، اپ های پیام رسانی و سرویس مکالمه اسکایپ از اپ استور تسلیم شده که انتقادات زیادی را متوجه آنها ساخته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • m.Alidoost
    m.Alidoost | ۱۳ آذر ۱۳۹۶

    تو کمپین سامسونگ با جایزه ۳ تا نوت ۸ شرکت کنید: https://goo.gl/Z2MtbP

  • من جوون ایرانی بیکارم مقصر حتما امریکاست بدون تعصب
    من جوون ایرانی بیکارم مقصر حتما امریکاست بدون تعصب | ۱۳ آذر ۱۳۹۶

    wow

مطالب پیشنهادی