ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

میانگین قیمت موبایل های اپل از مرز 700 دلار عبور خواهد کرد

چند هفته ای از عرضه آیفون 10 به بازار می گذرد و بر اساس آمار موجود از موبایل های اپل، این محصول توانسته تنها در سه هفته اول 2 درصد از کل آیفون های فعال ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۴ آذر ۱۳۹۶ | ۰۹:۲۶

چند هفته ای از عرضه آیفون 10 به بازار می گذرد و بر اساس آمار موجود از موبایل های اپل، این محصول توانسته تنها در سه هفته اول 2 درصد از کل آیفون های فعال را تشکیل دهد که این ضریب نفوذ با توجه به تعداد چند صد میلیونی آیفون های فعال در دنیا، رقم قابل توجهی است.

اپل تا کنون 15 میلیون نسخه آیفون 10 فروخته است

بنا بر گزارشات موجود، اپل تا کنون 15 میلیون آیفون X را به دست مشتریان رسانده که 6 میلیون واحد از آن تنها در هفته «جمعه سیاه» فروخته شده. جالب است بدانید که کشورهای سنگاپور، دانمارک، سوئیس و ژاپن بیشترین استقبال را از آیفون 10 داشته اند و محصول جدید اپل در مناطقی که به مدل های بزرگتر آیفون (پلاس) علاقه مند بوده اند نیز فروش خوبی را تجربه کرده است.

اطلاعات مورد بحث توسط مؤسسه تحلیل بازار «IHS Markit» منتشر شده و  به اعتقاد تحلیلگران این مرکز، در صورت ادامه روند حاضر، اپل در سال مالی جاری به لطف آیفون 10 بسیاری از رکوردها را خواهد شکست.

لازم به ذکر است که حجم خرید اولیه آیفون X در ایالات متحده تقریباً به اندازه آیفون 8 پلاس بوده و به راحتی آیفون 8 و 7 پلاس را پشت سر گذاشته است. همچنین این محصول در ژاپن نیز عملکرد بسیار خوبی داشته و توانسته با آیفون 7 (پرفروش ترین موبایل اپل) برابری کند.

گفتنی است بنا به اظهارات تحلیلگران، اپل در صورت حفظ روند حاضر تا پایان سه ماهه آخر سال 2017 به رکورد فروش 88.8 میلیون واحدی دست خواهد یافت که اگر از این رقم مجموعاً 30 میلیون موبایل از مدل آیفون X باشند، میانگین قیمت آیفون های فروخته شده از رقم 700 دلار عبور خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Yadakmobile.ir
    Yadakmobile.ir | ۱۵ آذر ۱۳۹۶

    جنس خوب=پول خوب ?

  • Shahriar
    Shahriar | ۱۴ آذر ۱۳۹۶

    یه جور تیتر زدید فکر کردم آیفون se جدید و مدلهای سال بعد زیر 600 دلار نمیان به بازار!

مطالب پیشنهادی