ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

به‌روزرسانی جیمیل پشتیبانی از آیفون X و ایمیل های شخص ثالث را به آن اضافه می کند

گوگل آهسته اما پیوسته کلیه اپلیکیشن های iOS خود را برای پشتیبانی از آیفون X و نمایشگر سوپر رتینای 5.8 اینچی آن آماده می کند. در همین راستا، گوگل اپلیکیشن جیمیل را نیز ساعاتی پیش ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۴ آذر ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

گوگل آهسته اما پیوسته کلیه اپلیکیشن های iOS خود را برای پشتیبانی از آیفون X و نمایشگر سوپر رتینای 5.8 اینچی آن آماده می کند. در همین راستا، گوگل اپلیکیشن جیمیل را نیز ساعاتی پیش برای نمایش صحیح و کامل در آیفون X به‌روزرسانی کرده است.

البته نکته عجیب اینجاست که در بخش What's New اپ استور هیچ اشاره ای به این پشتیبانی نشده. با این وجود، با نصب جیمیل جدید روی یک آیفون X حالا می توانید از تجربه کار با آن به طور تمام صفحه لذت ببرید.

اما در کنار پشتیبانی از آیفون X، آخرین نسخه جیمیل برای iOS بالاخره پشتیبانی از ایمیل های شخص ثالث را هم به قابلیت های خود اضافه کرده است؛ قابلیتی که اندرویدی ها سال هاست به آن دسترسی دارند.

اگر تا حالا به‌روزرسانی جیمیل برای iOS را دریافت نکرده اید، می توانید همین حالا برای دریافت نسخه جدید به اپ استور مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • nhho
    nhho | ۱۴ آذر ۱۳۹۶

    این اپل هم چقدرپررو،این از سیستم عاملش که شرکت هابایدبراش نسخه خاص برای گوشی های برندش بدن این ازاین حاشیش،اگه همینطورپیش بره بایدشرکتهاهرکدوم یه نسخه خاص برای هرگوشیش آیفون تولیدکنن ،هرجوردوست داره گوشی میزنه باسلیقه خودش...،شرکتارومسخره کرده فک کرده بیکارن وقتشون رومیگیره وبایدکلی هزینه کنن برای سازگاری بااین حاشیه یه نوع آیفون یعنی آیفون ایکس،بایدخودش فکرش رومیکردنه اینکه .........

مطالب پیشنهادی