ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ تولید انبوه چیپ های حافطه داخلی 512 گیگابایتی را آغاز کرد

تقریباً دو سال پیش بود که سامسونگ پس از معرفی پرچمداران گلکسی اس 7 و اس7 اج با چیپ های حافظه داخلی پر سرعت UFS 2.0، خبر توسعه نسخه ظرفیت بالای 256 گیگابایتی از این ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۴ آذر ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

تقریباً دو سال پیش بود که سامسونگ پس از معرفی پرچمداران گلکسی اس 7 و اس7 اج با چیپ های حافظه داخلی پر سرعت UFS 2.0، خبر توسعه نسخه ظرفیت بالای 256 گیگابایتی از این چیپ ها را منتشر کرد.

چیپ های جدید سامسونگ از سرعت خوانش اطلاعات 860 مگابایت در ثانیه بهره می برند

حال خبر می رسد که کمپانی کره ای تولید نسخه 512 گیگابایتی از چیپ های حافظه مورد بحث را آغاز کرده که با سرعت خوانش اطلاعات 860 مگابایت در ثانیه و همچنین نرخ نوشتن داده 255 مگابایت در ثانیه، گزینه مناسبی برای استفاده در پرچمداران بعدی این شرکت هستند. «جائسو هان» معاون اجرایی بخش فروش و بازاریابی چیپ های حافظه سامسونگ در باره محسول جدید اظهار داشته:

چیپ های 512 گیگابایتی پر سرعت جدید سامسونگ راه حل مناسبی برای رفع محدودیت سرعت کارت های حافظه جانبی در تلفن های هوشمند هستند و کمپانی با تضمین پایداری تأمین آن، به عرضه کافی و به موقع نسل بعدی موبایل ها از سوی تولیدکنندگان مختلف کمک خواهد کرد.

لازم به ذکر است که ارائه حافظه داخلی 512 گیگابایتی عملاً نیاز به استفاده از کارت های حافظه را برای بخش قابل توجهی از کاربران رفع خواهد کرد؛ با این حال باید در نظر داشت که نسخه های ظرفیت بالای تلفن های هوشمند معمولاً قیمت های بالایی نیز دارند و با توجه به برچسب 1000 دلاری گلکسی نوت 8 با حافظه 256 گیگابایتی، احتمالاً شرکت ها برای پرچمداران 512 گیگابایتی خود رقم های گزافی را طلب خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • iranrooyesh
    iranrooyesh | ۱۵ آذر ۱۳۹۶

    دوستانی که علاقه به تولید محتوای اینترنتی، استارتاپ و نویسندگی دارند به ما بپیوندند
    http://iranrooyesh.ir

  • Yadakmobile.ir
    Yadakmobile.ir | ۱۵ آذر ۱۳۹۶

    سامسونگ داره عالی کار میکنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی