ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

مونتاژ پژو ۳۰۱ فیس لیفت توسط ایران خودرو؛ سرنوشت نامعلوم مدل های وارداتی

پژو ۳۰۱ یک سدان متوسط خانوادگی است که قرار است به زودی توسط شرکت ایکاپ به بازار کشور عرضه شود و مونتاژ آن در ایران انجام خواهد شد. البته در حال حاظر تعداد محدودی از ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۱۴ آذر ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

پژو ۳۰۱ یک سدان متوسط خانوادگی است که قرار است به زودی توسط شرکت ایکاپ به بازار کشور عرضه شود و مونتاژ آن در ایران انجام خواهد شد. البته در حال حاظر تعداد محدودی از این خودرو در بازار وجود دارد که به صورت وارداتی عرضه شده اند و از مدل های قبل از فیس لیفت هستند.

عرضه محدود پژو ۳۰۱ های وارداتی که از نسخه قدیمی این خودرو هستند باعث شد تا بسیاری فکر کنند که ایکاپ قصد عرضه نسخه قدیمی پژو 301 را دارد. اما پیر فوره معاون بازاریابی و فروش ایکاپ در این مورد تاکید دارد که پژو ۳۰۱ در آخرین نسخه خود یعنی مدل فیس لیفت شده در بازار ایران عرضه خواهد شد.

پژو ۳۰۱ برای سال ۲۰۱۷ تحت یک فیس لیفت جزیی قرار گرفت که ظاهر آن به روز تر از قبل شده است. مدل فیس لیفت شده این خودرو همچنین به سانروف برقی و مانیتور فابریک مجهز است و امکانات آن در سطح بهتری در مقایسه با مدل فعلی این خودرو قرار دارد.

پژو ۳۰۱ یک سدان فرانسوی است که در صورت عرضه با قیمت مناسب در بازار خواهد توانست با کیا سراتوی داخلی رقابت کند. البته یکی از رقبای اصلی این خودرو نیز سیتروئن C4 است که احتمال ورود آن به بازار ایران نیز بسیار بالا است.

پژو ۳۰۱ به یک موتور ۱.۶ لیتری ۴ سیلندر مجهز است که می تواند ۱۱۵ اسب بخار قدرت تولید کند. این موتور ۱۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد و نیروی آن با استفاده از گیربکس ۶ دنده دستی به چرخ های جلویی انتقال می یابد.

با توجه به عرضه ناموفق مدل های قبل از فیس لیفت که در بازار دچار افت قیمت شده اند، مشخص نیست سرنوشت خریداران این خودروها پس از عرضه نسخه های مونتاژی فیس لیفت شده چه خواهد بود.

آنطور که از شواهد امر بر می آید، در صورت عرضه نمونه های مونتاژی با قیمت رقابتی، به احتمال فراوان نسخه های قدیمی دچار افت قیمت و کمبود قطعات یدکی شده و ضرر مضاعفی را به خریداران خود تحمیل خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mohammad_0fficial
    mohammad_0fficial | ۱۴ آذر ۱۳۹۶

    خودرویی که ویران خر رو مونتاژ کنه خریدنش مثل با کله رفتن تو چاه میمونه

  • Mohammad Reza
    Mohammad Reza | ۱۴ آذر ۱۳۹۶

    حقشونه.هر کی خریده هر چی ضرر ببینه نوش جونش

مطالب پیشنهادی