ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اینستاگرام حالا به طور خودکار استوری ها را آرشیو می کند

اینستاگرام ساعاتی پیش از قابلیت جدیدی برای اشتراک گذاری استوری ها با عنوان Stories Highlights پرده برداشت. به لطف این قابلیت، از این به بعد می توانید گلچینی از استوری های مورد علاقه تان را ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

اینستاگرام ساعاتی پیش از قابلیت جدیدی برای اشتراک گذاری استوری ها با عنوان Stories Highlights پرده برداشت. به لطف این قابلیت، از این به بعد می توانید گلچینی از استوری های مورد علاقه تان را در پروفایل خود جمع آوری کرده و اجازه دهید دیگران آن ها را تماشا کنند.

با این اوصاف، استوری های شما می توانند بیشتر از 24 ساعت در محیط اینستاگرام حضور داشته باشند. واضح تر بگوییم، با Stories Highlights می توانید استوری های محبوب تان را برای همیشه و تا زمانی که آن ها را پاک نکرده اید در محیط اینستاگرام داشته باشید.

گزینه Stories Highlights درست زیر بخش بیوگرافی پروفایل تان قرار گرفته. کافیست آیکن + را لمس کرده و از آرشیو استوری ها، مواردی که دوست دارید را برگزینید. بعد از آن می توانید برای پکیجی که جمع آوری شده اسم و تصویر کاور در نظر گرفته و در نهایت به شکل یک آیکن دایره ای روی پروفایل تان ذخیره نمایید.

خوشبختانه اینستاگرام برای ذخیره استوری ها هیچ محدودیتی پیش پایتان قرار نداده، و هر زمان که بخواهید می توانید با نگه داشتن انگشت خود روی هر کدام از دایره ها به ویرایش آن ها پرداخته یا به طور کامل حذف شان کنید.

اما به جز این، اینستاگرام قابلیت دیگری هم دریافت کرده که Stories Archive نام دارد. از این پس هر گاه زمان 24 ساعته استوری هایتان به اتمام برسد، همگی به طور خودکار در بخش Stories Archive ذخیره می شوند تا بتوانید از آن ها برای ساخت کلکسیون در Stories Highlights استفاده کنید. برای دسترسی به آن ها و آرشیو پست ها هم کافیست که از پروفایل به بخش آرشیو بروید.

دو قابلیتی که گفتیم در نسخه 25 اپلیکیشن اینستاگرام منتشر شده که همین حالا می توانید آن را از اپ استور و گوگل پلی دریافت کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • m.Alidoost
    m.Alidoost | ۱۵ آذر ۱۳۹۶

    تو کمپین سامسونگ با جایزه ۳ تا نوت ۸ شرکت کنید: https://goo.gl/Z2MtbP

  • iranrooyesh
    iranrooyesh | ۱۵ آذر ۱۳۹۶

    ای کاش بجای وقت تلف کردن در اینستاگرام کمی هم به فکر کسب وکار و کارآفرینی بودیم
    http://iranrooyesh.ir

    • جانی سینز علیه کریتوس
      جانی سینز علیه کریتوس | ۱۵ آذر ۱۳۹۶

      ای کاش به جای تبلیغ کردن مث آدم پست میزاشتی.البته منکر چرت بودن اینستا نمیشم.

مطالب پیشنهادی