ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی به دنبال عرضه اولیه سهامی به ارزش 50 میلیارد دلار است

شیائومی در حال حاضر مشغول مذاکره با چندین بانک است تا عرضه اولیه سهام خود را عملی کند و در همین راستا، می خواهد ارزش گذاری اش هنگام عرضه اولیه سهام، معادل حداقل 50 میلیارد ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | ۱۷:۱۵

شیائومی در حال حاضر مشغول مذاکره با چندین بانک است تا عرضه اولیه سهام خود را عملی کند و در همین راستا، می خواهد ارزش گذاری اش هنگام عرضه اولیه سهام، معادل حداقل 50 میلیارد دلار باشد. این خبر در حالی منتشر می شود که منابع چینی پیشتر گفته بودند شیائومی حالا از هر زمان دیگری به عرضه اولیه سهام نزدیک تر شده اما هنوز مطمئن نیست که باید سهامش را در هنگ کنگ عرضه کند یا در نیویورک.

خبرگزاری بلومبرگ در گزارش اخیر خود، عرضه سهام در هنگ کنگ را محتمل تر دانسته اما می گوید که مدیران شیائومی هنوز تصمیمی قطعی در این باره نگرفته اند. اگر شایعات حقیقت داشته باشند، عرضه اولیه سهام شیائومی طی سال آتی میلادی آغاز می شود و نیمه دوم 2018، بازه زمانی هدف گذاری شده است.

ارزش گذاری 50 میلیارد دلاری، از آخرین سرمایه 46 میلیارد دلاری که شیائومی در سال 2014 دریافت کرد اندکی بالاتر است. در حالی که ارزشمندترین استارتاپ ها و شرکت هایی که به سرعت دچار رشد شده اند معمولاً با گذشت زمان قادر به تکرار موفقیت ابتدایی خود نیستند، شیائومی طی سال جاری میلادی توانست عملکرد خود را در چین بهبود ببخشد و از طرف دیگر، به رقیبی جدی برای سامسونگ در بازار هند تبدیل شود.

عرضه اولیه سهام به شیائومی کمک می کند تا میلیاردها دلار درآمدزایی کرده و فعالیت هایش را در خارج از خاک چین گسترش دهد. این کمپانی از همین حالا در 60 کشور جهان فعالیت دارد و می خواهد این تعداد را افزایش دهد. علاوه بر این، شیائومی طی سال های اخیر گستره محصولاتش را بیشتر کرده و حالا به تولید محصولاتی نظیر اسپیکر هوشمند و سیستم های تهویه هوا هم می پردازد؛ با این حال، محصولاتی غیر از اسمارت فون های شیائومی معمولاً راه خود را به خارج از چین باز نمی کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • 123456
    123456 | ۱۵ آذر ۱۳۹۶

    احتمالا من كل سهام رو مي خرم

    • ali malekshahian
      ali malekshahian | ۱۵ آذر ۱۳۹۶

      من قبلا باهاشون صحبت کردم برای خریداری کل سهام، گفتن شما تحریم هستین نمیشه

      • Seyyed Mohammad Azarshin
        Seyyed Mohammad Azarshin | ۱۵ آذر ۱۳۹۶

        جدی؟ اما فکر کنم به واسطه اشخاص واسطه میشه خرید. یا نه؟

مطالب پیشنهادی