ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل میان رده HTC Ocean Harmony جواز رگولاتوری های چینی را دریافت کرد

هر محصولی که وارد خاک کشور چین شده یا در این کشور تولید، فروخته و استفاده می شود باید جوازی تحت عنوان 3C را دریافت کند و اسمارت فون ها هم از این قاعده مستثنی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | ۱۲:۱۵

هر محصولی که وارد خاک کشور چین شده یا در این کشور تولید، فروخته و استفاده می شود باید جوازی تحت عنوان 3C را دریافت کند و اسمارت فون ها هم از این قاعده مستثنی نیستند. اخیراً یکی از فبلت های میان رده HTC که با نام رمز Ocean Harmony شناخته می شود، این جواز را از رگولاتوری های چینی دریافت کرده است.

دریافت جواز 3C به این معناست که دستگاه تست های اولیه را پشت سر گذاشته و با استانداردهای امنیتی کشور چین سازگاری دارد. در حال حاضر اطلاعات فراوانی درباره میان رده جدید HTC در دست است و می دانیم باید منتظر موبایلی 5.99 اینچی با نمایشگر بدون حاشیه باشیم که از نسبت ابعاد 18:9 بهره می برد.

اسنپدراگون 652 کوالکام با پردازنده هشت هسته ای و پردازشگر گرافیکی آدرنو 510 در نقش قلب تپنده Ocean Harmony ظاهر می شود و از دیگر مشخصات دستگاه می توان به 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

مدل پایه Ocean Harmony احتمالاً با برچسب قیمت حدودی 400 دلار عرضه می شود اما باید منتظر مدلی دیگر همراه با چیپست اسنپدراگون 660 نیز بود که تقریباً 560 دلار قیمت خواهد داشت. اگرچه هنوز تصویری از این موبایل افشا نشده، برخی معتقدند که Ocean Harmony از لحاظ طراحی شباهت زیادی به موبایل تازه عرضه شده HTC U11 Plus دارد. در هر حال، با دریافت جواز 3C دیگر زمان زیادی تا رونمایی رسمی دستگاه باقی نمانده و به زودی اطلاعات مان از میان رده قدرتمند HTC تکمیل می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • pouriya.m&m
    pouriya.m&m | ۱۵ آذر ۱۳۹۶

    گرونه

  • sagittarius19
    sagittarius19 | ۱۵ آذر ۱۳۹۶

    امیدوارم Htc به عرصه رقابت برگرده. رو بازاریابیش کار کنه و گوشی های به روزی بده. اینم خوب به نظر میرسه

مطالب پیشنهادی