ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پرچمدار بعدی شیائومی از اسنپدراگون 845 بهره می برد

همزمان با معرفی چیپست جدید اسنپدراگون 845 در هاوایی، لِی جون مدیرعامل شیائومی به روی استیج کوالکام رفت تا اعلام کند که پرچمدار جدیدشان از چیپست اسنپدراگون 845 استفاده می کند. البته او نامی از ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

همزمان با معرفی چیپست جدید اسنپدراگون 845 در هاوایی، لِی جون مدیرعامل شیائومی به روی استیج کوالکام رفت تا اعلام کند که پرچمدار جدیدشان از چیپست اسنپدراگون 845 استفاده می کند.

البته او نامی از پرچمدار جدید نیاورد ولی با توجه به زمان بندی و گزارش های منتشر شده می توان با اطمینان از شیائومی می 7 صحبت کرد. حتی اگر شیائومی فروش می 7 را ابتدا در چین آغاز کند، خیلی زود شاهد عرضه آن به بازار جهانی خواهیم بود.

در مورد قیمت این دستگاه نیز بر اساس شایعات پیشین باید انتظار تلفن همراه ارزان قیمتی را داشته باشیم: فقط 405 دلار. بنابراین اگر طی 3-4 ماه آینده به دنبال خرید تلفن همراهی قدرتمند اما در عین حال ارزان قیمت هستید، شیائومی می 7 می تواند گزینه خوبی باشد.

پیشتر در گزارشی مفصل خوانده بودیم که شیائومی برای Mi 7 به سراغ کوالکام رفته تا از آخرین پردازنده این شرکت برای پرچمدار جدیدش بهره بجوید. با توجه به صحت این بخش از گزارش، می توان با تردید کمتری باقی اطلاعات ارائه شده در این گزارش را نیز پذیرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • srb90
    srb90 | ۱۵ آذر ۱۳۹۶

    گوشیای خیلی خوبیکیزنه امیدوارم خیلی تو ایران اسم در نکنه وگرنه مثل برندهای محبوب دیگه کلی الکی قیمتشو میبرن بالا این دهن سرویسا :(

  • 401914125
    401914125 | ۱۵ آذر ۱۳۹۶

    به نام خدا
    این شیائومی یه نمایندگی تو ایران بزنه قیمت موبایلهاش توایران یک سوم میشه و فروشش دو برابر میشه تو ایران
    مثلا mi 6که قیمتش 1700 میشه 1200
    برا فرج اقامون صلوات

    • 401914125
      401914125 | ۱۵ آذر ۱۳۹۶

      منظورم یک سوم کم میشه

مطالب پیشنهادی