ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ظاهر نسخه اندروید اپلیکیشن وان درایو دست خوش تغییرات گوناگونی شد

آپدیت جدید OneDrive شاید نخستین بروزرسانی بزرگ این اپلیکیشن نباشد ولی بعد از مدت ها، ظاهر نسخه اندروید ساخته مایکروسافت را دستخوش تغییراتی می کند. اگر اپ وان درایور خود را به ورژن 5.1 آپدیت ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

آپدیت جدید OneDrive شاید نخستین بروزرسانی بزرگ این اپلیکیشن نباشد ولی بعد از مدت ها، ظاهر نسخه اندروید ساخته مایکروسافت را دستخوش تغییراتی می کند. اگر اپ وان درایور خود را به ورژن 5.1 آپدیت کرده اید، احتمالا بزرگترین تغییر ظاهری که متوجه شده اید حذف منوی همبرگر [منویی با آیکون سه خط] بوده است

حالا تمام بخش هایی که می خواهید بالای صفحه حضور داشته و با یک کلیک کمتر می توانید به محتویات بخش های Shared ،Recent و Shared دسترسی پیدا کنید. همچنین تغییرات قسمت Me نیز باعث شده اند تا کاربران بتوانند نوتیفیکیشن ها، محتویات آفلاین و اطلاعات اکانت شان را چک کنند.

مایکروسافت در ادامه انتشار آپدیت های بزرگ برای اپلیکیشن های موبایلش، موفق شده در بروزرسانی جدید وان درایو این اپلیکیشن را کاربر-دوستانه تر کند تا راحت تر و سریع تر بتوانید به محتویات دسترسی پیدا کنید. همچنان مشخص نیست که این تغییرات چه زمانی به ورژن iOS اپ می آیند.

برای اطلاعات بیشتر، وان درایو سرویسی است که به کاربران امکان آپلود فایل ها و همگام سازی آن ها در یک فضای ابری را می دهد. این اپلیکیشن با بیش از 100 میلیون کاربر اندرویدی، یکی از بزرگترین رقیبای گوگل درایو به حساب می آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • AmrH
    AmrH | ۱۶ آذر ۱۳۹۶

    مایکروسافت باید دست از این طراحی خشک و زشت برداره.

  • saeed
    saeed | ۱۶ آذر ۱۳۹۶

    بجای تغییر ظاهر بهتره حجم به مقدار قبل برگردونه

مطالب پیشنهادی