ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نشریه Consumer Reports: گلکسی اس 8 و نوت 8 خرید بهتری نسبت به آیفون X هستند

نشریه آمریکایی کانسیومر ریپورتز که از سال 1936 میلادی توسط اتحادیه مصرف کنندگان آمریکا منتشر می شود و وظیفه بررسی و تست بدون تعصب محصولات را برعهده دارد، در تازه ترین گزارش خود به سراغ ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

نشریه آمریکایی کانسیومر ریپورتز که از سال 1936 میلادی توسط اتحادیه مصرف کنندگان آمریکا منتشر می شود و وظیفه بررسی و تست بدون تعصب محصولات را برعهده دارد، در تازه ترین گزارش خود به سراغ آیفون X رفته اما نتایج به دست آمده، شاید برای طرفداران کمپانی اپل اندکی ناامیدکننده باشد.

متخصصان Consumer Reports در گزارش خود به تمجید از دوربین و نمایشگر آیفون X پرداخته اند، اما ظاهراً برخی مشکلات کوچک و بزرگ سبب شده تا این اسمارت فون نتواند به حایگاه نخست بهترین اسمارت فون مصرف کنندگان از دید این نشریه برسد.

آیفون X نه تنها در جایگاهی پایین تر از گلکسی اس 8 قرار گرفته، بلکه حتی عملکردی ضعیف تر نسبت به آیفون 8 و آیفون 8 پلاس دارد

از میان مشکلاتی که ممکن است خریداران آیفون X را تحت تاثیر قرار دهد، کانسیومر ریپورتز به صورت خاص به مقاومت دستگاه و عمر باتری اشاره می کند. اگرچه بسیاری از خریداران ممکن است کیس محافظی روی موبایل گران قیمت و 999 دلاری خود قرار دهند، کانسیومر ریپورتز بعد از شبیه سازی سقوط های مداوم و پشت سر هم، به این نتیجه رسید که آیفون X می تواند مقاومت بسیار کمی در برابر چنین حوادثی داشته باشد.

البته در گزارش های قبلی، اوضاع گلکسی اس 8 هم در این تست چندان مساعد نبود و تقریباً هر موبایلی که به صورت تمام شیشه ساخته شده باشد ممکن است بسیار آسیب پذیر ظاهر شود. با این حال، سامسونگ توانست عمر باتری بسیار بهتری برای پرچمدار اس 8 فراهم آورد که اصلی ترین دلیل برتری آن به آیفون X در رده بندی کانسیومر ریپورتز به حساب می آید.

جالب است بدانید که آیفون X نه تنها در جایگاهی پایین تر از گلکسی اس 8 قرار گرفته، بلکه حتی عملکردی ضعیف تر نسبت به آیفون 8 و آیفون 8 پلاس دارد. در حال حاضر، سه جایگاه نخست لیست 10 موبایل برتر این نشریه، به ترتیب توسط گلکسی اس 8، اس 8 پلاس و اس 7 اشغال شده و سپس نوبت به آیفون 8 پلاس و آیفون 8 می رسد. بعد از همه این ها، بالاخره نوت 8 سامسونگ و آیفون X اپل، در جایگاه ششم و هفتم به چشم می خورند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • miladgr
    miladgr | ۱۷ آذر ۱۳۹۶

    هر کس نمیتونه ایفون داشته باشه از لجش اومده اینجا چرت و پرت میگه!این همه ادم ایفون دارن اون وقت همه نمیفهمن فقط شما میفهمین؟ اگه یه گوشی خوب نباشه کسی این همه هزینه نمیکنه براش.شمایی که تا حالا نداشتین بهتره خفه شین و نظر بیجا ندین!

  • atabaei
    atabaei | ۱۶ آذر ۱۳۹۶

    یهسری عشق دمپایی ریختن اینجا با توهمات مسخره همدیگه حال میکنن، برین با همون دمپایی هاتون حال کنید ایفون مال شما چرو چوپونها نیست به گروه خونیتون هم نمیخوره!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی