ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ساب ووفرهای جدید SVS
تکنولوژی

با «زمین لرزان های» ۱۲۰۰ واتی جدید کمپانی SVS آشنا شوید

همه علاقه مندان به موسیقی می دانند که داشتن یک تجربه عالی موسیقیایی بدون وجود ساب ووفر جداگانه تقریباً بی معناست. در این زمینه SVS یکی از نام های کاملاً شناخته شده و محبوب است ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

همه علاقه مندان به موسیقی می دانند که داشتن یک تجربه عالی موسیقیایی بدون وجود ساب ووفر جداگانه تقریباً بی معناست. در این زمینه SVS یکی از نام های کاملاً شناخته شده و محبوب است که به تازگی از سه ساب ووفر جدید و قدرتمند خود رونمایی کرده است.

بلندگوهای سری 4000 کمپانی SVS موسوم به «زمین لرزان» (Earth-shaking) از محبوب ترین ساب ووفرها برای کاربری های خانگی و نیمه حرفه ای به شمار می روند.

طراحی اسپیکرهای مورد بحث از لحاظ ظاهری کاملاً سرراست و قابل فهم است و بیننده در نگاه اول به خوبی در می یابد که با چه قدرتی سر و کار خواهد داشت. در دل هر سه مدل آمپلی فایر قدرتمند STA-1200D با توان ۱۲۰۰ وات RMS جا خوش کرده است.

دو مدل SB-4000 و PB-4000 از لحاظ عملکردی و ظاهری شباهت زیادی با یکدیگر دارند و تنها در مدل PB-4000 شاهد تعبیه ۳ کانال خروجی زیر باند اصلی ۱۳.۵ اینچی جهت ایجاد صدای فراگیرتر هستیم.

مدل PC-4000 اما با دو برادر دیگر خود کاملاً متفاوت است. طراحی سیلندری آن هم از لحاظ زیبایی نسبت به دو مدل دیگر برتر است و هم می تواند با بهره مندی از آمپلی فایر و بلندگوی مشابه، بیس عمیق تری را نسبت به دو مدل دیگر ایجاد کند. ضمن این که امکان قرار دادن آن روی زمین با اشتغال سطحی کوچکتر نیز وجود دارد.

در خصوص قیمت نیز باید گفت که قطعاً هر کسی از پس پرداخت دلارهای لازم برای تصاحب این ساب ووفرهای زیبا و کارآمد برنخواهد آمد. لقب ارزان ترین زمین لرزش در این میان به مدل SB-4000 با قیمت ۱۵۰۰ دلار تعلق می گیرد. گران ترین ساب جدید SVS نیز PB-4000 است که برای خریداری آن می بایست ۱۹۰۰ دلار پرداخت نمود. مدل PC-4000 را نیز می توانید با ۱۸۰۰ دلار خریداری نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Mehrad Shams
    Mehrad Shams | ۱۸ آذر ۱۳۹۶

    با این پول میشه یه سیستم دستساز خونگی با بهترین برندا ساخت

  • rad
    rad | ۱۶ آذر ۱۳۹۶

    این محمد مافی همینطوری مقاله ول میده بیرون

  • nexaen
    nexaen | ۱۶ آذر ۱۳۹۶

    این نوشته یه ویرایش کلی دیگه میخواست قبل از ارسال- جای عکس ها مناسب با نوشته نیست - در نوشته ی زیر دو تا مشکل هست:
    "دو مدل SB-4000 و PB-4000 از لحاظ عملکردی و ظاهری شباهت زیادی با یکدیگر دارند و تنها در مدل شاهد تعبیه ۴ کانال خروجی زیر باند اصلی ۱۳.۵ اینچی جهت ایجاد صدای فراگیرتر هستیم."
    اونجا که نوشته "تنها در مدل" بعدش مدل نوشته نشده - و اونجا که نوشته 4 کانال خروجی - 3 تا کاناله همونطور که عکس نشون میده
    - عکس ها باید جابجا بشن تا با متن قبل یا بعدش مرتبط باشن

    • محمد مافی‌ها
      محمد مافی‌ها | ۱۷ آذر ۱۳۹۶

      بابت اشتباهات عذر می خوام و مطابق صحبت شما متن رو اصلاح کردم

مطالب پیشنهادی