ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شبکه فروش بازی های دیجیتال استیم دیگر بیت کوین نمی پذیرد

استیم، بزرگترین شبکه فروش بازی های دیجیتال پی سی امروز رسما اعلام کرد که دیگر بیت کوین را به عنوان یکی از روش های پرداخت برای خرید بازی قبول نمی کند. والو، شرکت آمریکایی سازنده ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

استیم، بزرگترین شبکه فروش بازی های دیجیتال پی سی امروز رسما اعلام کرد که دیگر بیت کوین را به عنوان یکی از روش های پرداخت برای خرید بازی قبول نمی کند. والو، شرکت آمریکایی سازنده این پلتفرم آنلاین می گوید دلیل این تصمیمش «بهای بالا و تغییرات شدید» این ارز دیجیتالی است.

پست منتشر شده در بلاگ این شرکت می گوید که هزینه هر تراکنش طی هفته گذشته به نزدیک ۲۰ دلار رسیده در حالی که هزینه تراکنش زمانی که برای اولین بار بیت کوین در این سیستم راه اندازه شد ۰.۲۰ دلار هم نبود.

و این هزینه باید توسط گیمرها پرداخت شود و قیمت نهایی بیشتر از حالت عادی می شود حتی اگر ارزش بیت کوین در همان لحظه انجام خرید افزایش زیادی پیدا کند. از زمان اقدام به خرید تا تکمیل خرید، اگر ارزش بیت کوین افزایش یابد، استیم باید تفاوت قیمت را به کاربر بازگرداند و هزینه تراکنش بازگرداندن پول نیز دوباره باید توسط کاربر پرداخت شود.

همین چند روز پیش بود که بهای بیت کوین از مرز ۱۰ هزار دلار گذشت و این عدم ثبات کار را برای والو و استیم دشوار کرده است. این شرکت آمریکایی گفته زمانی که بیت کوین به ثبات برسد، شاید دوباره آن را به عنوان روشی برای پرداخت در نظر بگیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • behdad mansouri
    behdad mansouri | ۱۶ آذر ۱۳۹۶

    نمیدونم شاید من درک نمیکنم، ولی بیت کوین خیلی رفتار رشدش غیر منطقی و هیجانیه! کلا دید خوبی ندارم بهش

  • مجوری
    مجوری | ۱۶ آذر ۱۳۹۶

    شده 15هزار دلار
    ما هیچ ما پوچ پا حسررت ما بدبخت

مطالب پیشنهادی