ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی موبایل Nova 2s را با چیپست Kirin 960 و چهار دوربین معرفی کرد

هوآوی در روزهای پایانی سال 2017 هم دست از معرفی محصولات جدید بر نمی دارد و امروز از موبایل تازه ای به نام «نوا 2 اس» (Nova 2s) رونمایی کرده که چندی پیش اطلاعات آن ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

هوآوی در روزهای پایانی سال 2017 هم دست از معرفی محصولات جدید بر نمی دارد و امروز از موبایل تازه ای به نام «نوا 2 اس» (Nova 2s) رونمایی کرده که چندی پیش اطلاعات آن را مشاهده کرده بودیم.

موبایل Nova 2s به چیپست پرچمدار سال گذشته این کمپانی یعنی Kirin 960 مجهز شده و با 4 یا 6 گیگابایت حافظه رَم و 64 یا 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی عرضه می گردد. نمایشگر این دستگاه مانند اکثر محصولات اخیر هوآوی، نسبت تصویر 18:9 و رزولوشن فول اچ دی پلاس (2160×1080 پیکسل) دارد. زیر نمایشگر هم حسگر اثر انگشت دیده می شود.

ماژول دوربین دوگانه Nova 2s از یک حسگر 16 مگاپیکسلی رنگی و یک حسگر 20 مگاپیکسلی مونوکروم (تک رنگ) تشکیل شده و گشودگی دیافراگم هر دو دوربین به f/1.8 می رسد که عملکرد مطلوبی را در محیط های کم نور نوید می دهد. در پنل جلویی هم شاهد یک دوربین 20 مگاپیکسلی با ضریب اف 2.0، دوربین ثانویه 2 مگاپیکسلی (که احتمالاً فقط وظیفه عمق سنجی را بر عهده دارد) و یک فلاش LED هستیم.

هوآوی امکان قفل گشایی از طریق تشخیص چهره را هم در این موبایل قرار داده، قابلیتی که هنوز در فبلت های پرچمدار آنها یعنی میت 10 دیده نمی شود ولی انتظار می رود که به زودی از طریق آپدیت نرم افزاری به آنها اضافه شود. باتری 3340 میلی آمپر ساعتی وظیفه تغذیه سخت افزار این موبایل را بر عهده دارد و درگاه USB-C در Nova 2s هم از فناوری سوپرشارژ پشتیبانی می کند، یعنی می توان باتری این تلفن همراه را ظرف مدت 30 دقیقه تا 50 درصد شارژ کرد.

این موبایل همراه با اندروید اوریو و در رنگ های مشکی، خاکستری، قرمز، آبی و رز گلد عرضه می شود و در نسخه های 4/64 و 6/64 و 6/128 گیگابایتی به ترتیب 407، 453 و 518 دلار قیمت دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • salarafshari
    salarafshari | ۱۳ اسفند ۱۳۹۶

    سلام

  • تکنولوژی برتر
    تکنولوژی برتر | ۱۶ آذر ۱۳۹۶

    اگه در اصل پول ایران ارزش داشت یا ما هم با کشورای دیگه جلو میرفتیم الان دلار هزار تومن بود و راحت پونصد تومن میدادیو میخریدیش چه فایده داره وقتی یه گوشی 200دلاری که تو خارج براشون مفت درمیاد ما باید بخریم یه ملییون تومن بعدم همش ادعاشون میشه ایران خیلی پیشرفت کرده.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی