ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل هوآوی P11 با دوربین سه گانه 40 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد

ایوان بلس، افشاگر مشهور حوزه تکنولوژی اخیراً به اطلاعات تازه و هیجان انگیزی درباره اسمارت فون هوآوی P11 دست یافته و در توییت تازه خود می گوید که دیوایس بعدی خانواده P هوآوی، به همراه ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

ایوان بلس، افشاگر مشهور حوزه تکنولوژی اخیراً به اطلاعات تازه و هیجان انگیزی درباره اسمارت فون هوآوی P11 دست یافته و در توییت تازه خود می گوید که دیوایس بعدی خانواده P هوآوی، به همراه دوربین اصلی 40 مگاپیکسلی با لنز سه گانه و زوم هیبریدی 5 برابری عرضه می شود و دوربین سلفی هم تصاویری 24 مگاپیکسلی ثبت می کند

این شایعه بر اساس تصاویر به دست آمده از یک سازمان هنرهای دیجیتالی که با هوآوی همکاری دارد شکل گرفته است؛ هرچند که چگونگی دست یابی بلس به این تصاویر مشخص نیست. از طرف دیگر، مشخص شده که دوربین های P11، یک بار دیگر در همکاری با کمپانی تصویربرداری Leica توسعه یافته اند اما اطلاعاتی نظیر گشودگی دهانه لنز هنوز مشخص نشده است.

ایوان بلس می گوید که بعد از انتشار این خبر، تصاویر مورد اشاره از منبع اصلی حذف شده اند؛ حرکتی که معمولاً نشان می دهد اطلاعات فاش شده حقیقت دارند. هوآوی یکی از نخستین کمپانی هایی بود که به ترند دوربین دوگانه روی آورد و هوآوی P9 با چنین دوربینی در آوریل 2016 عرضه شد. از طرف دیگر، هوآوی مدتی است که به بهبود دوربین از طریق قابلیت های هوش مصنوعی نیز علاقه مند شده و به همین خاطر، P11 شاید به یکی از بهترین دوربین ها در میان اسمارت فون های سال 2018 مجهز باشد.

در حال حاضر، تاریخ رونمایی و عرضه P11 مشخص نیست، اما هوآوی اسمارت فون P10 را در ماه فوریه سال 2017 و اندکی زودتر از زمان بندی پیشین دیوایس های سری P عرضه کرد. با در نظرگیری این موضوع، قطعاً باید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه تا سه ماهه نخست سال 2018 منتظر باقی بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • sepehri
    sepehri | ۱۷ آذر ۱۳۹۶

    اول بره تاچه گوشیاشو درست کنه که اکثرا ضعفه تاچ مخصوصا تتو تایپ کردن دارن بقیه رو بعد درست کنن

  • Mr. Robot
    Mr. Robot | ۱۶ آذر ۱۳۹۶

    یگانه دوگانه کم بود سه گانه هم توراهه چند تا دوربین پشت گوشی باشه کافیه؟۷تا۸تا یا شاید۱۰تا؟؟?

  • soheil
    soheil | ۱۶ آذر ۱۳۹۶

    طراحیش باید خیلی حرفه ای باشه که تو ذوق نزنه

  • ali zade
    ali zade | ۱۶ آذر ۱۳۹۶

    هوآووی فوق العاده هست ، بهترین اندروید هست ، کلا سامسونگ و کنار زده ، واقعاً نوآور هست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی