ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پوشیدنی های اندرویدی از امروز به روزرسانی اوریو را دریافت می کنند

در حالی که یک هفته پیش اندروید 8.1 روی دیوایس های نکسوس و پیکسل عرضه شد، حالا نوبت به Android Wear رسیده تا میزبان اوریو باشد. اندکی بیشتر از یک ماه پیش در اخبار خواندیم ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

در حالی که یک هفته پیش اندروید 8.1 روی دیوایس های نکسوس و پیکسل عرضه شد، حالا نوبت به Android Wear رسیده تا میزبان اوریو باشد. اندکی بیشتر از یک ماه پیش در اخبار خواندیم که اندروید اوریو، در قالب نوعی برنامه بتا به دست دارندگان LG Watch Sport می رسد؛ اما به نظر می رسد که این فاز به پایان رسیده و از امروز، پوشیدنی های مبتنی بر اندروید ویر، نسخه اوریو را دریافت خواهند کرد.

این خبر توسط یکی از سخنگویان گوگل تایید شده اما هنوز نمی دانیم که کدام پوشیدنی ها از این نسخه از سیستم عامل اندروید پشتیبانی خواهند کرد. گوگل می گوید که زمان بندی انتشار به روزرسانی جدید، بسته به هر تولیدکننده متغیر خواهد بود؛ بنابراین برخی مدل ها ممکن است دیرتر از سایرین آپدیت شوند.

از جمله تغییراتی که اندروید ویر اوریو در پوشیدنی کاربران به وجود می آورد می توان به تنظیمات میزان قدرت ویبره نوتیفیکیشن ها، گزینه ای به نام تاچ لاک برای غیرفعال سازی روشن شدن صفحه هنگام لمس نمایشگر، پشتیبانی از زبان های بیشتر و بهبودهای باتری اشاره کرد.

در نهایت گفتنی است که تا به این لحظه، ظاهراً تنها دارندگان LG Watch Sport هستند که به روزرسانی اوریو را دریافت کرده اند. بیلد اندروید ویر اوریو، همان بیلد 2.6.0 سابق است اما همانطور که در تصویر پایین می توان دید، این بار تحت عنوان Android OS 8.0.0 شناخته می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • متین نیکرفتار
    متین نیکرفتار | ۱۷ آذر ۱۳۹۶

    میشه بگین واسه کدوم مدل از ساعت های هوشمند میاد؟مثلا واسه LG g watch میاد؟

مطالب پیشنهادی