ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی‌ های Far Cry 5 و The Crew 2 تاخیر خوردند

کمپانی یوبی سافت اعلام کرد که عنوان اکشن جهان باز خود را به جای 8 اسفند ماه سال جاری، در روز 7 فروردین سال آینده منتشر خواهد کرد و این بازی با تاخیری یک ماهه ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

کمپانی یوبی سافت اعلام کرد که عنوان اکشن جهان باز خود را به جای 8 اسفند ماه سال جاری، در روز 7 فروردین سال آینده منتشر خواهد کرد و این بازی با تاخیری یک ماهه برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد.

همچنین یکی دیگر از مورد انتظار ترین عناوین یوبی سافت در سبک ریسینگ یعنی The Crew 2 که قرار بود در 25 اسفند ماه عرضه شود، تا بازه زمانی نامشخصی بین بهار تا انتهای تابستان سال آینده تاخیر خورده است.

همچنین یکی دیگر از عناوین دیگر این کمپانی فرانسوی که هنوز معرفی نشده نیز هم ظاهراً با تاخیر بلند مدتی مواجه شده و در بازه زمانی بین سال های 2019 تا 2020 میلادی عرضه خواهد شد.

طبق گفته یکی از مدیران ارشد یوبی سافت، به نظر می رسد که دلیل اصلی این تاخیر ها، عرضه این عناوین با مشکلات کمتری بوده است: «هدف اصلی از تاخیر در عرضه این عناوین به ارائه بازی های باکیفیت تری برای هواداران مربوط می شد. برای مثال ما زمان بیشتری را برای توسعه بازی Assassin's Creed Origins در نظر گرفتیم و همین موضوع منجر به خلق اثر بهتری شد و به همین دلیل چنین سیاستی را در سایر بازی ها خود نیز اعمال کردیم»

یوبی سافت تا کنون سال خوبی را پشت سر گذاشته است، جدا از موفقیت های Assassin's Creed Origins که بازگشت دوباره ای برای این مجموعه محسوب می شد، عنوان Mario + Rabbids Kingdom Battle که با همکاری نینتندو عرضه شد نیز مورد استقبال هواداران واقع شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • E.A
    E.A | ۱۸ آذر ۱۳۹۶

    خیلی مهم نیست کی بیاد فقط کرکشم بیاد باش ردیفه ?

مطالب پیشنهادی