ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

علی رغم همکاری با گوگل و عرضه چند موبایل قدرتمند، درآمد HTC همچنان کاهش می یابد

کمپانی HTC به تازگی گزارش درآمد خود از ماه نوامبر 2017 را منتشر کرده که با توجه به کاهش درآمد طی این بازه زمانی در قیاس با ماه نوامبر سال گذشته میلادی، نشان می دهد ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | ۲۰:۳۰

کمپانی HTC به تازگی گزارش درآمد خود از ماه نوامبر 2017 را منتشر کرده که با توجه به کاهش درآمد طی این بازه زمانی در قیاس با ماه نوامبر سال گذشته میلادی، نشان می دهد مشکلات کمپانی تایوانی قرار نیست به این زودی ها تمام شود. HTC خبر از دستیابی به درآمد تلفیقی 188 میلیون دلاری در ماه گذشته میلادی داده که 6.61 درصد از ماه اکتبر و 26.16 درصد از نوامبر سال 2016 کمتر است.

کاهش درآمد اچ تی سی در نوامبر 2017، به طور قطع ارتباطی مستقیم با کاهش عرضه اسمارت فون های خانواده پیکسل 2 گوگل دارد که تولید مدل کوچکتر آن، برعهده تایوانی ها بوده است.در مقام مقایسه، اچ تی سی در ماه اکتبر 2017 خبر از دستیابی به درآمد 200 میلیون دلاری داد که باز هم از کاهش 6.86 درصدی درآمد نسبت به ماه قبلش حکایت داشت.

این کاهش درآمد در حالی به وقوع پیوسته که پرچمدار U11 اچ تی سی فروش بسیار خوبی را پشت سر می گذارد

از طرف دیگر، این کاهش درآمد در حالی به وقوع پیوسته که پرچمدار U11 اچ تی سی فروش بسیار خوبی را پشت سر می گذارد. طی ماه ژوئن اخیر و به نقل از مدیر واحد اسمارت فون و دیوایس های متصل اچ تی سی گزارش شد که U11 فروشی عالی دارد و توانسته از HTC 10 و HTC One M9 پیشی بگیرد. علاوه بر این لازم به اشاره است که U11، نخستین موبایل این کمپانی تایوانی به حساب می آید که از چیپست اسنپدراگون 835 کوالکام بهره می گیرد.

با این حال، علی رغم نقدهای مثبت دستگاه و تبلیغات بسیار هزینه بر در کشورهای غربی، U11 نتوانست عملکرد تجاری قابل قبولی در خارج از خاک کشور خود داشته باشد. در هر صورت، به نظر می رسد که اچ تی سی کماکان با مشکلات بسیار بزرگی دست و پنجه نرم می کند و همکاری با گوگل و عرضه چندین اسمارت فون تحسین شده طی سال جاری هم نتوانسته این شرکت را از گرفتاری های فعلی اش رها کند. ضمناً با توجه به عرضه اخیر دو موبایل U11 Plus و U11 Life، قطعاً مشاهده گزارش درآمد اچ تی سی از ماه فعلی (دسامبر) جالب خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • ‌شکور حسین
    ‌شکور حسین | ۱۸ آذر ۱۳۹۶

    چند موبایل قدرتمند؟!
    چند باگ قدرتمند مناسب تر بود
    ال‌جی و htc آبروی گوگلو بردن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی