ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لارا کرافت
ویجیاتو - بازی

قسمت جدید Tomb Raider به صورت رسمی تایید شد

اسکوئر انیکس سرانجام عرضه نسخه بعدی از سری محبوب توم ریدر را به صورت رسمی تایید کرد. البته هنوز اطلاعات مشخصی از بازی، پلتفرم های مقصد و تاریخ عرضه آن منتشر نشده است. ناشر بازی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

اسکوئر انیکس سرانجام عرضه نسخه بعدی از سری محبوب توم ریدر را به صورت رسمی تایید کرد. البته هنوز اطلاعات مشخصی از بازی، پلتفرم های مقصد و تاریخ عرضه آن منتشر نشده است.

ناشر بازی طی بیانیه ای این چنین گفت: «خدمت به طرفداران هدف اصلی تیم ما بوده و به همین دلیل می‌خواهیم بدانید که زمان زیادی تا معرفی رسمی بازی و اعلام تاریخ انتشار آن نمانده است. کار ما با رویداد مهمی در سال ۲۰۱۸ آغاز شده و ما نیز همانند شما برای شروع ماجراجویی جدید لارا کرافت مشتاق هستیم.»

عرضه سومین نسخه از سری ریبوت مجموعه توم ریدر پیش از این بارها توسط رسانه ها تایید شده بود. در گیمزکام 2015 مدیر ارشد اسکوئر انیکس ساخت قسمت سوم از این سری را دور از انتظار ندانست و بعد از این قضیه نیز اطلاعاتی از نسخه جدید این سری با نام Shadow of the Tomb Raider به بیرون درز کرد.

هنوز مشخص نیست که چه استودیویی وظیفه ساخت قسمت جدید سری توم ریدر را بر عهده خواهد گرفت. در سال ۲۰۱۶ استودیو Crystal Dynamics که وظیفه ساخت دو قسمت پیشین از سری ریبوت این مجموعه را نیز به عهده داشته، این میلام، یکی از اعضای ارشد استودیو  Visceral Gamesر ا برای کارگردانی این مجموعه  استخدام کرد.

به نظر می رسید که او قصد کار روی قسمت جدید از این سری را داشته  اما مدتی پیش این میلام خبر استعفا و خروج خود از این استودیو را منتشر کرد.

لازم به ذکر است که اسکوئر انیکس هم اکنون یک ای پی جدید و یک پروژه اونجرز را نیز در دست توسعه دارد. بنابر اطلاعاتی که از سایت کورتاکو منتشر شده است، به نظر می رسد که وظیفه ساخت قسمت جدید توم ریدر به استودیو سازنده عنواینی مانند Thief و Deus Ex: Mankind Divided یعنی Eidos Montreal خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • Farzad FJ
    Farzad FJ | ۱۷ آذر ۱۳۹۶

    گیمری که به این بگه بد باید بره لگو بازی کنه

  • sd
    sd | ۱۷ آذر ۱۳۹۶

    Thief ..آشغال ترین بازیه تو عمرم برا اکس باکس وان گرفتم همون دقیقه اول پشیمون شدم..اگه واقعا سازندش این باشه توم رایدر نسلش از بیرفته از الان دیگه همون اسکئور انیکس بسازه بهتره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی