ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سرویس استریم آنلاین موسیقی یوتوب
تکنولوژی

یوتوب یک سرویس موسیقی آنلاین جدید راه اندازی می کند

منابعی نزدیک به گوگل مدعی شده اند که یوتوب قرار است تا ماه مارس سال آینده میلادی سرویس موسیقی آنلاین تازه خود را راه اندازی نماید. گفته می شود سرویس فوق قرار است با همکاری ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۰

منابعی نزدیک به گوگل مدعی شده اند که یوتوب قرار است تا ماه مارس سال آینده میلادی سرویس موسیقی آنلاین تازه خود را راه اندازی نماید. گفته می شود سرویس فوق قرار است با همکاری «Warner Music Group» به اشتراک گذاری موسیقی بپردازد.

هنوز نام رسمی سرویس مذکور اعلام نشده، اما برخی شنیده ها حاکی از آن است که مقامات یوتوب عنوان Remix را برای آن برگزیده اند. از چنین سرویسی انتظار می رود که امکان گوش فرا دادن به فهرست بلند بالایی از آهنگ های مختلف و ایستگاه های رادیویی را برای کاربران فراهم آورد، اما احتمالاً یکی دو نوآوری جدید نیز برای جذب مخاطب بیشتر ارائه گردد.

طبق شنیده ها یوتوب قصد دارد بخش هایی از سرویس غیر رایگان «YouTube Red» و گوگل پلی موزیک را در سرویس جدید خود ترکیب کند تا کاربران بتوانند با پرداخت مبلغی ماهیانه به طور همزمان امکان گوش دادن به موسیقی و تماشای کلیپ ها را داشته باشند.

هنوز قیمتی برای سرویس جدید استریم موسیقی - ویدیوی یوتوب اعلام نشده. احتمالاً  کارشناسان کمپانی در حال انجام برآوردها جهت رسیدن به رقمی مطلوب باشند. لازم به ذکر است که در حال حاضر کاربران برای استفاده از قابلیت های «YouTube Red» (که همان سرویس یوتوب با حذف تبلیغات است) می بایست مبلغ ۹.۹۹ دلار در ماه پرداخت نمایند. انتظار می رود اشتراک ماهیانه Remix نیز رقمی در همین حدود در نظر گرفته شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی