ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نام اصلی و برخی مشخصات سخت افزاری موبایل HTC Ocean Harmony مشخص شد

در سال 2014، کمپانی HTC موبایلی جالب به نام Desire EYE عرضه کرد و به نظر می رسد که تایوانی ها برای برگرداندن این نام گذاری به حیات آماده اند. بنابر اطلاعات منتشر شده از ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰

در سال 2014، کمپانی HTC موبایلی جالب به نام Desire EYE عرضه کرد و به نظر می رسد که تایوانی ها برای برگرداندن این نام گذاری به حیات آماده اند. بنابر اطلاعات منتشر شده از سوی ایوان بلس، افشاگر نام آشنای حوزه تکنولوژی، اچ تی سی برای عرضه موبایلی جدید به نام U11 EYEs برنامه ریزی کرده است.

اسمارت فون U11 EYEs ظاهراً همان دیوایسی است که پیشتر با نام HTC Ocean Harmony در خبرها شناخته می شد. بنابراین باید منتظر میان رده ای با نمایشگر 6 اینچی باشیم که به چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون 652 و 4 گیگابایت حافظه رم مجهز شده است.

HTC Desire EYE که در تصویر بالا دیده می شود، به خاطر دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی اش چنین نام گذاری متفاوتی داشت. اگرچه هنوز هیچ تصویری از U11 EYEs منتشر نشده، می توان حدس زد که این دستگاه هم از دوربین سلفی قدرتمندی بهره مند باشد. علاوه بر این، دیگر خبری از حاشیه های عریض Desire EYE نیست و این موبایل ممکن است از منظر طراحی به HTC U11 Plus شبیه باشد که نمایشگر 6 اینچی را در بدنه ای بسیار جمع و جور جای داده.

مدتی پیش شنیدیم که Ocean Harmony یا U11 EYEs قرار است به صورت رسمی در ماه دسامبر رونمایی شود. با این که اچ تی سی به صورت رسمی این موضوع را تایید نکرده، اما به احتمال فراوان لازم نیست بیشتر از چند هفته منتشر باقی بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • امیر سادات شیرازی
    امیر سادات شیرازی | ۱۸ آذر ۱۳۹۶

    عجب گوشی بود این دیزایر ای خدایی عالی عالی

  • amir.ap
    amir.ap | ۱۷ آذر ۱۳۹۶

    یعنی این مدیر محافظه مار زن جدید مارو دق مرگ کرد..بابا یه پرچمدار درست حسابی با صفحه اولد بده دیگه بابا.. از چینی ها هم میمونی?!?!?!?

مطالب پیشنهادی