ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرح جزئیات موبایل بهره مند از نمایشگر تاشو سامسونگ در پتنت جدید

در ماه های اخیر خبر های بسیاری از موبایل های بهره مند از نمایشگر های تاشو، انعطاف پذیر یا خمیده سامسونگ شنیده می شود. در این راستا شرکت کره ای مذکور چندی پیش پتنت نمایشگری ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

در ماه های اخیر خبر های بسیاری از موبایل های بهره مند از نمایشگر های تاشو، انعطاف پذیر یا خمیده سامسونگ شنیده می شود. در این راستا شرکت کره ای مذکور چندی پیش پتنت نمایشگری کاملاً مدرور را ثبت کرد و اخیراً پتنت جدیدی را به ثبت رسانده که به یک نمایشگر تاشوی تلفن هوشمند اشاره می کند.

تصاویر موبایلی که در این پتنت تشریح شده بسیار شبیه به موبایل اکسون M شرکت ZTE است؛ با این تفاوت که بر خلاف دو نمایشگر جداگانه اکسون M، در طرح سامسونگ، قرار است موبایل از یک نمایشگر یکپارچه و تاشو بهره ببرد. بدین ترتیب فاصله خالی حاصل از حاشیه ها که در حالت باز شدن نمایشگر موبایل ZTE ایجاد می شود، در موبایل شرح داده شده در پتنت جدید وجود ندارد.

پتنت مذکور همچنین اشاره به قرار گرفتن مکان آنتن ها در قاب اطراف نمایشگر ها دارد. در بخشی از تصاویر پتنت نیز به استفاده از قلمی مشابه S-Pen، حسگر اثر انگشت یا سنسورهای پایشگر سلامتی  اشاره شده است.

پیش از این اعلام شده بود که هوآوی هم در حال کار روی یک اسمارت فون تاشو است و ممکن است در سال آینده آن را به بازار عرضه کند.

ممکن است این پتنت نیز مانند بسیاری از پتنت های سامسونگ هیچ گاه به تولید موبایلی با نمایشگر تاشو منجر نشود. ولی احتمال می رود در یکی از گجت های آتی کمپانی کره ای (شاید گلکسی X) به کار رود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی