ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جانی آیو بار دیگر سرپرستی تیم طراحی اپل را بر عهده می گیرد

در دو سال گذشته برخی از کارشناسان و کاربران اپل معتقد بودند که طراحی و ساخت محصولات این شرکت به دلیل عدم تمرکز مدیر ارشد طراحی یعنی «جانی آیو» بر این فرایندها دچار پسرفت شده ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

در دو سال گذشته برخی از کارشناسان و کاربران اپل معتقد بودند که طراحی و ساخت محصولات این شرکت به دلیل عدم تمرکز مدیر ارشد طراحی یعنی «جانی آیو» بر این فرایندها دچار پسرفت شده است، حالا اما خبرهایی از بازگشت این مهره کلیدی به گوش می رسد.

جانی آیو که لقب طراح طراحان را یدک می کشد، از سال 2015 به سمت مدیر ارشد طراحی منصوب شد اما پس از مدتی وظایف روزانه رهبری را به «آلن دای» و «ریچارد هوارث» واگذار کرد که آنها نیز به نوبه خود گزارشات را به تیم کوک ارائه می کردند.

او در دو سال گذشته روی طراحی ساختمان اپل به شکل سفینه فضایی تمرکز کرده و با پایان یافتن این پروژه بار دیگر نظارت بر تیم طراحی محصولات اپل را بر عهده خواهد گرفت.یکی از سخنگویان اپل به نام «امی باست»، در این باره گفته است:

با تکمیل اپل پارک، تیم طراحی و سرپرستان آنها بار دیگر گزارشات خود را مستقیما به جانی آیو ارائه خواهند کرد.

جاناتان آیو هنر خود را در طراحی بسیاری از محصولات کمپانی ساکن کوپرتینو از جمله آیفون، آیپد، آی مک و مک بوک متبلور ساخته است.

او در سال 2012 و پس از اخراج «اسکات فورستال» به خاطر عدم امضاء نامه عذرخواهی اپل در خصوص مشکلات نقشه سیستم عامل آی‌اوس 6، مسئولیت سرپرستی طراحی نرم افزاری را نیز بر عهده گرفت.

آیو که اصالتی انگلیسی دارد، در سال 2012 به پاس خدمات به طراحی صنعتی و اقدامات نوآورانه‌اش، به رتبه امپراتوری بریتانیا با درجه «شوالیه» (KBE) نایل گردید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • جانی سینز علیه کریتوس
    جانی سینز علیه کریتوس | ۱۸ آذر ۱۳۹۶

    خطاب به ed.salcatore:آیفون5s اونقدر طراحیش خوب بود که اپل توی seهم ازش استفاده کرد.طراحی خوب هیچ وقت قدیمی نمیشه.ضمنا من گوشی خودم z5هستش به غیر از حاشیه هاش که برای خودم یه چیز عادیه،اگه میتونی ایراد دیگه ای ازش بگیر.

    • Shahriar
      Shahriar | ۱۸ آذر ۱۳۹۶

      حق با جانیه
      یکی از دلایلی که باعث شد من SE بخرم همین طراحی زیبای قدیمی بود به نظرم زيباتر از این اپل دیگه نمیتونه چیزی بسازه
      (میخواستم به خاطر حذف اپهای ایرانی اندرویدی بخرم، اما مقایسه کردم با گوگل دیدم اگه اپل ۴ تا اپ که‌ من تا حالا استفاده نکردم رو حذف کرده در مقابل گوگل انواع سرویس‌هاش رو به روی ما بسته به جز چندتا!)

  • Open Gnubook
    Open Gnubook | ۱۸ آذر ۱۳۹۶

    اپل مسخره ترین و مزدورترین برند در دنیای ای تی است نهایت حماقت هایش هم نمای زشت دوربین جلوی ان است
    #no_apple

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی