ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سریع ترین استیشن جهان؛ رکورد شکنی مرسدس بنز AMG E63 S در نوربرگ رینگ

نسخه 2018 مرسدس AMG E63 Sاس واگن موفق به ثبت یک رکورد جدید با زمان 7 دقیقه و 45 ثانیه در نوربرگرینگ شده است. خودرو مرسدس AMG E63 S واگن از آن دسته از خودروهاست ...

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | ۰۰:۰۲

نسخه 2018 مرسدس AMG E63 Sاس واگن موفق به ثبت یک رکورد جدید با زمان 7 دقیقه و 45 ثانیه در نوربرگرینگ شده است.
خودرو مرسدس AMG E63 S واگن از آن دسته از خودروهاست که می تواند به راحتی طرفداران خودروهای اسپرت و مسابقه ای را متمایل به خودروهای خانوادگی کند.


به عبارت دقیق تر این واگن موفق شده است با لاستیک های کارخانه ای و اورجینال خود لپ تایمی (رکورد در پیست) معادل با 7 دقیقه و 45 ثانیه در نوردشلف ثبت کند.

نوردشلف یکی از دو مسیر پیست نوربرگ رینگ که طولی معادل با 20 کیلومتر داشته و به سبب جاده ی چالش برانگیز خود همواره ادرنالین رانندگان را در بالاترین سطح ممکن نگه می دارد.
در واقع این رکورد بسیار خوب در حین تست های مجله معتبر آلمانی Sport Auto بدست آمده و احتمالا رکوردهای رسمی ثبت شده توسط مرسدس بنز بهتر از آن خواهد بود.


زمان این رکورد نزدیک به زمانی است که کارخانه سازنده E 63 پیش از عرضه خودرو آن را به عنوان لپ تایم هدف معرفی کرده بود. مرسدس بنز عنوان کرده است که این خودرو موفق خواهد شد با زمانی کمتر از 7 دقیقه و 50 ثانیه مسیر نوردشلایف را طی کند.


درست یک دهه پیش بود که آ ام گ موفق شد از طریق راننده خود یعنی برند اشنایدر در مسیر نوردشلایف پیست نوربرگرینگ با خودروی سری بِلک CLK 63 به چنین زمانی دست یابد. باید توجه داشت یکی از عواملی که نقش کلیدی را در این زمینه بازی می کند پیشرفت های فوق العاده در حوزه تایر خودروهاست.
درنظر داشته باشید که نسخه واگن این خودرو نسبت به نسخه سدان آن در حدود 110 کیلوگرم سنگین تر است. ما اینجا در مورد خودرویی صحبت می کنیم که وزنی در حدود 2 تن داشته و راننده آن قدرت 612 اسب بخاری خودرو را برای تحت تاثیر قرار دادن زمان سنج و ثبت زمان کمتر به صورت ناگهانی و بی محابا آزاد می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی