ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بازگشت اندی رابین به اسنشال پس از شایعه‌ی رسوایی اخلاقی

گزارش‌های بازگشت سازنده‌ی اندروید و مدیر عامل اسنشال از غیبت کوتاه‌مدت خود، مطلبی است که این روزها نُقل محافل خبری است. قبلاً شایعه شده بود که رابین به این علت که قبل از ترک گوگل، رابطه‌ی ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۰

گزارش‌های بازگشت سازنده‌ی اندروید و مدیر عامل اسنشال از غیبت کوتاه‌مدت خود، مطلبی است که این روزها نُقل محافل خبری است. قبلاً شایعه شده بود که رابین به این علت که قبل از ترک گوگل، رابطه‌ی نامناسبی با یکی از همکاران زیر دست خود برقرار کرده بود، وادار شده تا این شرکت را ترک کند اما بازگشت وی این شایعات را به نوعی رد کرده است.

در خبر ترک دوهفته‌ای رابین، اظهار‌نظر دو نفر از آشنایان وی ذکر شده بود که این غیبت به علت مشکلاتی شخصی رابین صورت گرفته است.

این خبر بلافاصله بعد از فاش شدن گزارش تحقیقات داخلی از شرکت گوگل منتشر شد که در آن اشاره شده بود، این مدیر عامل با یکی از کارمندان زیر دستش ارتباط نامناسب ایجاد کرده است. بلافاصله پس از این اتفاق سخنگوی رابین اتهام وارده را رد کرد. این در حالی است که نه گوگل و نه اسنشال هیچ پاسخ یا عکس‌العملی در رابطه با این مطلب نشان ندادند.

غیبت و بازگشت رابین با جنجال رسانه‌ایِ رسوایی‌های اخلاقی همزمان شد. این جنجال به قدری سرو صدا به پا کرد که مجله‌ی تایم به افردای که در برابر آزار جنسی سکوت اختیار نکردند، لقب شخصیت سال را داد. همچنین  در هفته گذشته، شروین پیشه ور، سرمایه گذار ایرانی تبار، بعد از اتهاماتی که به خاطر آزارهای جنسی به وی وارد شد تصمیم به ترک موقت دو شرکت Sherpa Capital و Virgin Hyperloop One گرفت. همزمانی این اتفاقات با غیبت رابین موجب شده بود که کاربران برداشت کنند این غیبت مقدمه‌ای برای استعفای وی باشد که اینطور نشد و او پس از دوهفته به سمت خود برگشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • جانی سینز علیه کریتوس
    جانی سینز علیه کریتوس | ۱۹ آذر ۱۳۹۶

    کچل.

  • Mohammad Reza
    Mohammad Reza | ۱۹ آذر ۱۳۹۶

    اتهام آزار جنسی شورش دراومده هر کی میخواد معروف بشه یا یه مرد قدرتمند رو زمین بزنه همین اتهام رو بهش میزنه و سیستم قضایی اون جا هم به قدری داغونه که فقط کافیه یه خانوم لب تر کنه تا مرد بدبخت بیچاره بشه و آبروش بره و حتی اگه مدرک رو کنه و ثابت کنه هیچی نشده دیگه صدمات غیرقابل جبرانی خورده و نمیشه کاریش کرد.البته هستن مردهای کثیفی که ازین کارا بکنن منکرش نیستم ولی شور این قضیه دراومده و همین به ضرر قربانیان واقعیه.وقتی چنین اتهام هایی روزانه بشه خود خانوما بیش تر از هرکسی ضرر می کنن

  • LOGANLEGEN
    LOGANLEGEN | ۱۹ آذر ۱۳۹۶

    همه ما راز هایی داریم که اگه برملا بشن زندگی کردن به شدت سخت میشه و برای همین سلبرتی بودن یکم مشکله

مطالب پیشنهادی