ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تامین کنندگان اپل نگران از کاهش تقاضا برای آیفون 10

چیزی تا پایان سال نو میلادی باقی نمانده و از آنجایی که مردم اغلب کشورها برای تامین مایحتاج و البته خرید هدایای سال جدید به سمت فروشگاه ها هجوم می برند، شرکت ها معمولا انتظار ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

چیزی تا پایان سال نو میلادی باقی نمانده و از آنجایی که مردم اغلب کشورها برای تامین مایحتاج و البته خرید هدایای سال جدید به سمت فروشگاه ها هجوم می برند، شرکت ها معمولا انتظار بالاترین میزان درآمد را در این فصل دارند.  علیرغم این مساله اما تامین کنندگان قطعه برای آیفون 10 ظاهرا اوضاع خوبی نداشته اند.

اخیرا گزارشی منتشر شده که نشان می دهد درآمد ماه به ماه شرکت Largan Precision که در زمینه تولید لنز دوربین فعالیت دارد و از جمله شرکای اپل به شمار می رود تنها ۰.۰۵ درصد افزایش در بازه زمانی یک ماهه نوامبر (نسبت به ماه قبلش) داشته است و از آن بدتر این شرکت پیش بینی نموده که درآمدهایش در ماه دسامبر با افت روبرو خواهند بود.

نکته جالب اما اینکه سایر تامین کننده قطعه برای آیفون 10 نیز احتمالا شاهد همین روند خواهند بود. Catcher، کمپانی دیگری که در زمینه تولید شاسی و قاب برای آیفون فعالیت دارد از کاهش ۱۰.۴ درصدی درآمدهایش در ماه نوامبر خبر داده. General Interface Solutions هم که پنل تاچ  می سازد اعلام نموده درآمدهای ماه به ماهش در بازه زمانی نوامبر ۱۵.۵۳ درصد افت را نشان می دهد.

اما مشکل اصلی در این میان آن است که سفارشات قطعه اپل در ماه گذشته ۳۰ درصد کمتر از میزان پیش بینی شده قبلی بوده است و این شرکت ها حالا نگران هستند که کوپرتینو از تعداد آیفون های 10 که در نظر داشت در جریان سه ماهه نخست سال ۲۰۱۸ به آنها سفارش دهد کم کند.

البته اغلب تحلیلگران بر این باورند که آیفون ۱۰ در ماه های ژانویه و فوریه ۲۰۱۸ با همان نرخی که در ماه نوامبر عرضه شده بود به دست مشتریان می رسد و در نتیجه برآوردشان این است که کاهش عرضه این محصول در ماه مارس اتفاق می افتد.

با در نظر داشتن شایعاتی هم که اخیرا در رابطه با معرفی آیفون ۲۰۱۸ با نمایشگر اولد ۶.۵ اینچی منتشر شده، انتظار می رود که استقبال از این محصول باز هم پایین بیاید. این مدل قرار است با قیمتی در بازه ۶۰۰ تا ۹۰۰ دلار به بازار عرضه گردد و اپل برای پایین نگه داشتن قیمت این محصول ظاهرا به یک دوربین اصلی تک لنزی بسنده خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • LOGANLEGEN
    LOGANLEGEN | ۱۹ آذر ۱۳۹۶

    یه چند هزار خریدن و آتش زدن و... آپلود کردن یوتیوب و تموم شد دیگه

    • ‌شکور حسین
      ‌شکور حسین | ۱۹ آذر ۱۳۹۶

      ??????

  • MK
    MK | ۱۹ آذر ۱۳۹۶

    با این که همیشه آیفون داشتم و دوستدار اپل، اما الان زمانی رسیده که امیدوارم سود اپل به شدت کاهش پیدا کنه تا یکم دست از این سیاست های کثیف پول پرستانش برداره و یکم به فکر کاربرا باشه.

  • 123456
    123456 | ۱۹ آذر ۱۳۹۶

    به درك ايشالا ضربه سنگيني بخورن

مطالب پیشنهادی