ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

ساندرو استپ وی، قیمت و شرایط فروش- آذر 96

ساندرو استپ وی را شاید بتوان محبوب ترین خودرو گروه پارس خودرو عنوان کرد، علت این محبوبیت ظاهر نسبتا جذاب تر این خودرو در مقایسه با ساندرو معمولی و البته تیراژ کم تولید آن است ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | ۱۳:۱۵

ساندرو استپ وی را شاید بتوان محبوب ترین خودرو گروه پارس خودرو عنوان کرد، علت این محبوبیت ظاهر نسبتا جذاب تر این خودرو در مقایسه با ساندرو معمولی و البته تیراژ کم تولید آن است که باعث ایجاد شکاف قیمتی 10 میلیونی بین بهای رسمی کارخانه ای ساندرو استپ وی و بهای آن در بازار شده است.

حال ظاهرا با تغییر مدیریت سایپا، قرار است تولید این محصول در پارس خودرو افزایش یابد و در همین راستا شرایط فروش تازه ای برای این خودرو از امروز منظور شده است.
پیش پراخت مدل اتومات ۲۷ میلیون تومان و برای مدل دستی ۲۲ میلیون تومان، با موعد تحویل خرداد و‌تیر ۹۷ خواهد بود. از این رو به نظر نمی رسد افزایش قیمتی برای این مدل تعریف شده باشد و احتمالا شاهد تحویل نسخه اتوماتیک ساندرو استپ وی با قیمتی در حدود 56 میلیون تومان خواهیم بود.
معاون بازاریابی و فروش گروه خودرو سازی سایپا با بیان این مطلب که محدودیت کد ملی با هدف توزیع عادلانه همانند دوره های قبل اجرا خواهد شد تصریح کرد: در این طرح سود مشارکت و سود انصراف به صورت سالانه ۱۵ و ۱۲ درصد در نظر گرفته شده و امکان ثبت نام تنها برای مشتریانی فراهم خواهد بود که تاکنون موفق به ثبت نام این خودرو نشده اند.
ساندرو استپ وی از یک پیشرانه 4 سیلندر 16 سوپاپه که 1.6 لیتر حجم آن بوده بهره می برد این موتور قادر است تا 105 اسب بخار در 5750 دور در دقیقه وگشتاور 140 نیوتن متر در 3750 دور در دقیقه تولید کند. وظیفه ی انتقال قدرت این خودرو بر عهده ی گیربکس اتوماتیک 5 سرعته بوده که البته جعبه دنده 4 سرعته دستی هم قابل سفارش است.مصرف سوخت داخل شهر این خودرو با حجم باک 50 لیتری، 9.4 لیتر در هر 100 کیلومتر، در خارج شهر 5.5 لیتر و به صورت ترکیبی 8.3 لیتر است.
طراحی کابین ساندرو استپ وی کاملا مشابه تندر 90 پلاس است و به طور کلی امکانات استپ وی شامل کنترل سیستم صوتی روی فرمان - USB - قابلیت پخش CD - به همراه 4 بلندگو، سیستم تهویه مطبوع با کنترل دستی ، چراغ مه شکن جلو، آینه های جانبی برقی مجهز به گرمکن می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Mr. Mohammad
    Mr. Mohammad | ۱۹ آذر ۱۳۹۶

    سایتش که اصلا باز نمیشه.

  • Mr. Robot
    Mr. Robot | ۱۹ آذر ۱۳۹۶

    ساندرویی که تو بازار جهانی مدل ۲۰۱۷ درحال فروشه تو ایران مدل2011رو با کلی مثلن آپشن میدن خدا تومن،

  • Hamed Net
    Hamed Net | ۱۹ آذر ۱۳۹۶

    انتقال قدرت این خودرو بر عهده ی گیربکس اتوماتیک 5 سرعته بوده که البته جعبه دنده 4 سرعته دستی هم قابل سفارش است

    • Hamed Net
      Hamed Net | ۱۹ آذر ۱۳۹۶

      اعداد رو اشتباه گذاشتین.

مطالب پیشنهادی