ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل وان پلاس 5T شرکت OnePlus
تکنولوژی

عدم پشتیبانی موبایل وان پلاس 5T از استریم HD؛ آپدیت در راه است

به تازگی یکی از کاربران گزارش داده که موبایل وان پلاس 5T امکان استریم محتوای دارای کپی رایت با کیفیت HD را در برخی اپ ها ندارد. این مسئله که به علت عدم بهره مندی ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | ۱۰:۱۵

به تازگی یکی از کاربران گزارش داده که موبایل وان پلاس 5T امکان استریم محتوای دارای کپی رایت با کیفیت HD را در برخی اپ ها ندارد.

این مسئله که به علت عدم بهره مندی موبایل از گواهینامه ای به نام «Widevine Level 1» است، حالا موجب دردسر کاربران شده. این در حالی است که تلفن هوشمند یاد شده از نسخه دیگری از گواهینامه مذکور به نام «Widevine Level 3» پشتیبانی می کند و به همین دلیل تنها برخی از اپ ها تحت تأثیر مشکل جدید قرار گرفته اند.

اپ هایی که از این مسئله متأثر شده اند، Google Play Movies، نت فلیکس و Amazon Video هستند. البته یوتیوب همچنان روی این موبایل قابل استفاده است.

وان پلاس 5T

سخنگوی کمپانی وان پلاس در پاسخ به این ادعای کاربران اعلام کرده به زودی در یک به روز رسانی جدید، گواهینامه Widevine Level 1 نیز به موبایل وان پلاس 5T اضافه خواهد شد. البته هنوز زمان دقیق ارائه این آپدیت اعلام نشده. همچنین هنوز مشخص نیست که چرا گواهینامه مذکور از تلفن هوشمند این شرکت حذف شده است.

پیش از این نیز مشکلات متنوع دیگری در موبایل های این شرکت مشاهده شده بود. به عنوان نمونه مشخص شده بود که وان پلاس به اشتباه یک درب پشتی در موبایل های خود قرار داده که امکان دسترسی روت را فراهم می کند. همچنین برخی از کاربران اخیراً از عملکرد دوربین دوگانه مدل 5T گلایه کرده بودند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی